کولاکوویچ: دیدار با روسیه روزی بزرگ برای ایران است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دیدار با روسیه یک روز بزرگ برای ما است.

کولاکوویچ: دیدار با روسیه روزی بزرگ برای ایران است

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از دیدار با مکزیک گفت: این دیدار فرصتی بود برای بازیکنانی که بیشتر اوقات روی نیمکت حضور داشتند.ما خیلی خوب بازی کردیم اما مکزیک در ست سوم سرویس های ریسکی زد و بازی نزدیک بود اما این خیلی خوب بود که ما در پایان ست استرس نداشتیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم و در نهایت توانستیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم.

سرمربی تیم ملی درباره عملکرد بازیکنان در این دیدار اضافه کرد: امروز همه بازیکنان ما خوب بودند. جواد کریمی خیلی خوب پاس داد و جواد معنوی نژاد در حمله خوب بود و قائمی با تجربه ترین بازیکن ما بود و در لحظات حساس به ما کمک کرد. موذن خیلی خیلی خوب بود و عملکرد خوبی در دریافت و توپ گیری داشت. مجرد در دفاع عالی بود و غلامی نیز در لحظات حساس عملکرد خوبی داشت. یلی خیلی خیلی خوب بود و امتیاز آورترین بازیکن ما بود و در حمله عملکرد عالی داشت. برای من همه بازیکنان خوب بودند. بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند امروز از فرصت خود استفاده کردند و نمایش خوبی داشتند.

او در پایان صحبت های خود درباره دیدار با روسیه اظهار داشت: فردا روز بزرگی برای ما است و بازی مهمی با روسیه داریم. روسیه تیم قدرتمندی است و کار سختی برابر این تیم داریم. ما تلاش خود را می کنیم و امیدوار هستیم و اگر آنها از فرم خود دور باشند و ما کم اشتباه کنیم، می توانیم برنده مسابقه باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها