هرناندز: نمی‌توانم همه بازیکنان را تعویض کنم/ وقتی توپ گل نمی‌شد باید چه کار کنیم؟

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: وقتی در یک مسابقه توپ گل نمی‌شد باید چه کار کنیم؟

هرناندز: نمی‌توانم همه بازیکنان را تعویض کنم/ وقتی توپ گل نمی‌شد باید چه کار کنیم؟

کارلوس اینارخوس هرناندز در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: ابتدا باید از تمام هواداران که 90 دقیقه ما را تشویق کردند، تشکر کنم و به ما و بازیکنان انگیزه دادند. 

وی درمورد حضور هواداران خونگرم نساجی در ورزشگاه و دلیل گل نزدن تیمش با وجود بازی روان در نیمه اول، گف: اگر بخواهیم جمع‌بندی کنیم، وقتی توپ وارد دروازه نمی‌شود باید چه کار کنیم؟ البته می‌خواهم بیشتر روی این موضوع با بچه‌ها کار کنم. 75 تا 80 دقیقه موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و بازیکنانمان خیلی خوب کار کردند. آلومینیوم نیز تیم خیلی خوبی بود. مربی خیلی خوبی هم دارد که روی تیمش خیلی خوب کار کرده است. آن جلو بازیکنان سرعتی دارد. در کل زمان بیشتری توپ دست ما بود و دفاع خیلی خوبی هم انجام دادیم.‌ سرمربی نساجی تاکید کرد: این یکی از برنامه‌های بازی است. فقط کمبود ما گل نزدن بود.

سرمربی نساجی درخصوص کاهش میانگین سنی تیمش نسبت به بازی‌های قبلی که سبب دوندگی بیشتر این تیم شد و توانست حریف را از بالا پرس کند و در این شرایط این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه مقدار این جوان شدن میانگین سنی برای سایر جوان‌ترها انگیزه خواهد شد تا با تلاش خودشان را به ترکیب برسانند، توضیح داد: روز اولی که آمدم به ویژه به جوانان و سایر بازیکنان گفتم هرکس بهتر کار کند، می‌تواند بازی کند و ثمره‌اش را ببیند. بخشی از بازی امروز ما این بود نفراتی از قبل انتخاب شده بودند اما در بازی‌های آینده می‌توانیم از جوانان بیشتری استفاده کنیم. این موضوع بستگی به بازی‌ها دارد.

هرناندز درمورد افت کیفیت بازی تیم نساجی در نیمه دوم و مثمرثمر نبودن تعویض‌هایش، توضیح داد: دیدید در نیمه دوم بیشتر پرس کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی برای گلزنی داشتیم. وقتی هم اسدی آمد، به این دلیل که بازیکن خیلی خوبی است مقداری برای ما مشکل ایجاد شد. در کل تیم ما خوب کار کرد. در دقایق پایانی مقداری از لحاظ فیزیکی کم آوردیم که طبیعی است. فکر نمی‌کنم تعویض‌های ما خیلی بد بود اما مقداری شرایط سخت است زیرا بازیکنانم هنوز مسئولیت برد را احساس نکرده‌اند. با این وجود خیلی خوب کار کردند. نمی‌توانیم همه تیم را تعویض کنیم. باید بهتر شویم ولی این راه ما است و از همان استفاده می‌کنیم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: می‌خواهیم حمله کنیم تا هواداران نیز لذت ببرند. اطمینان دارم در بازی‌های بعدی با ادامه دادن این روند و حمله کردن به گل هم می‌رسیم. 

هرناندز درخصوص دلیل استفاده از تک مهاجم با  وجود نیاز مبرم به کسب برد، پاسخ داد: اگر با یک مهاجم بازی کردیم به این معنی نیست که بیشتر حمله کردیم یا کمتر؛ تیم حریف با 3 مهاجم حمله کرد اما بازیکنان ما هم خوب حمله کردند. زامهران، شجاعی و آداما که جلو بازی می‌کردند و ما هم 3-3-4 بازی کردیم. ما هم موقعیت داشتیم اما متاسفانه توپ وارد دروازه نشد.

وی درمورد برنامه هایش برای تیم آکادمی نساجی، گفت: روز گذشته با مدیر آکادمی باشگاه صحبت کردم. درمورد یک کار برای آینده نتیجه‌گیری کردیم تا روی بازیکنان آکادمی بهتر کار شود. ایده ما این است همیشه با هم ارتباط داشته باشیم تا در آینده از این جوانان استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها