گولسیانی: شانس کمتری داریم اما هر اتفاقی ممکن است

بازی در رفسنجان آسان نبود و انتظار داشتیم که بازی سخت باشد . از زمانی که بازیکن حریف کارت قرمز دریافت کرد انتظار داشتیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم اما به این مهم نرسیدیم.

گولسیانی: شانس کمتری داریم اما هر اتفاقی ممکن است

صحبت از رکورددار گلزنی یک مدافع در پرسپولیس است . مدافعی که تاکنون با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی رکورد جالبی ثبت کرده .درخشش پنالتی زن اول پرسپولیس موجب شد با گل کردن پنالتی سه امتیازی اش پرسپولیس از سد مس رفسنجان هم بگذرد.به بهانه درخشش مدافع گرجستانی با او گپ ‌‌‌ و گفتی اختصاصی داشتیم که می‌خوانید:

 

  بازی سختی را از مس رفسنجان بردید. واقعاً فکر می‌کردی بازی این قدر دشوار شود؟

بازی در رفسنجان آسان نبود و انتظار داشتیم که بازی سخت باشد . از زمانی که بازیکن حریف کارت قرمز دریافت کرد انتظار داشتیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم اما به این مهم نرسیدیم .با وجود این با یک گل پیروز شدیم . ما به سه امتیاز بازی رسیدیم که هدف ما هم همین بود تا به نوعی در کورس

باقی بمانیم.

 با توجه به اینکه فقط شش بازی باقی مانده ،صادقانه بگو چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستی؟

فوتبال ورزش جالبی است چون پیش‌بینی کردنش سخت است بویژه در فوتبال ایران خیلی دشوار‌تر و غیر قابل پیش‌بینی‌تر است.ما چهار امتیاز از صدر فاصله داریم بنابراین از نظر ریاضی دو مدعی دیگر شانس بیشتری دارند اما هر اتفاقی ممکن است در بازی‌های باقی مانده بیفتد و ما هم نهایت تلاش مان را انجام خواهیم داد .

بازی روز پنجشنبه‌تان مقابل ملوان را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی این بازی هم مانند بازی قبلی‌تان سخت خواهد شد؟

این دیدار یک بازی خانگی مانند بقیه بازی‌هاست اما ما هرگز بازی آسانی نداریم و در حال حاضر هم در شرایطی هستیم که دیگر حق از دست دادن امتیازات را نداریم به همین دلیل نیاز داریم که پیروز شویم .

به نظرت بهترین و بدترین اتفاق فوتبالی برای تو چه بود و در سال جدید چه اتفاقی می‌تواند برای تو بهترین رخداد ورزشی را رقم بزند؟

برای من بدترین بازی و بدترین اتفاق در سال قبل باخت در دیدار برگشت مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی بود و ما در آن دیدار حساس باختیم در شرایطی که من هم بیمار بودم و با تب بالامستقیما از بستر بیماری به بازی رفتم در حالی که آن دیدار هم مهم‌ترین بازی برای تیم ما بود .در سال جدید هم بهترین اتفاق برای من قهرمانی در لیگ برتر و در ادامه قهرمانی در جام حذفی خواهد بود که باید ببینیم چه می‌شود و چه اتفاقاتی رخ می‌دهد .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها