ثبت قراردادهای جدید در روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال انگلیس

با وجود به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات در لیگ برتر انگلیس قراردادهای جدیدی ثبت شد.

 ثبت قراردادهای جدید در روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال انگلیس

پس از پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال انگلیس، برخی بازیکنان قرارداد از پیش تعیین‌شده خود را ثبت کردند.

 البته این قراردادها در زمان قانونی ثبت شده بود اما باشگاه‌ها به خاطر انجام برخی مراحل اداری کمی بعد از پایان مهلت، خبر رسمی را اعلام کردند. بر این اساس انتقال‌های ذیل قطعی و رسانه‌ای شد.

21:35 - پرائت شاگرد راجرز شد

دنیس پرائت پس از انجام 107 بازی برای سامپدوریا به جمع شاگردان برندان راجرز در لسترسیتی ملحق شد. ارزش این انتقال 24 میلیون یورو عنوان شده است. با توجه به اینکه مدارک لازم تا قبل از مهلت تعیین شده به سازمان لیگ انگلیس تحویل داده شده بود، انتقال این بازیکن حدود دو ساعت پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نهایی شد. پرائت 25 ساله با امضای قراردادی پنج ساله، پس از جیمز جاستین، آیوزه پرز و یوری تیلمانس به چهارمین ورودی تابستانی روباه‌ها تبدیل شد. 

21:23-  اجاریا به ردینگ قرض داده شد

اوی اجاریا با قراردادی یک ساله و به طور قرضی از لیورپول به ریدینگ پیوست. در قرارداد اجاریا بندی وجود دارد که باشگاه ریدینگ فصل بعد می‌تواند قرارداد او را قطعی کند. 

21:20: چلسی بازیکن قرض داد

تروه چالوبا به صورت قرضی از تیم چلسی به هادرزفیلد پیوست. قرارداد او یک ساله است.

21:15 - منچسترسیتی باز هم دروازه‌بان خرید

باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که اسکات کارسون، دروازه‌بان باسابقه انگلیسی را به خدمت گرفته است. این سنگربان با امضای قراردادی قرضی و به مدت یک سال از دربی کانتی راهی منچسترسیتی شده است.

21 - مدافع جوان آرسنال در برنتفورد

*دومینیک تامپسون، مدافع چپ 19 ساله و انگلیسی باشگاه آرسنال، با قراردادی سه ساله به برنتفورد پیوست. قرارداد او این گزینه را دارد که برای یک سال دیگر نیز تمدید شود. تامپسون از 12 سالگی به آکادمی آرسنال ملحق شد و فرصت بازی برای تیم اصلی را پیدا نکرد. 

21 - لوسلسو به تاتنهام پیوست

* جووانی لوسلسوی آرژانتینی با امضای قرارداد قرضی یک ساله راهی تاتنهام شد. هافبک تیم ملی آرژانتین حالا فرصت این را دارد تا در لندن زیر نظر هموطن خود کار کند. اسپرز امکان دائمی کردن این قرارداد در پایان فصل پیش رو آن هم در ازای 60 میلیون یورو را دارد. لوسلسو در تیم جدیدش شماره 18 را بر تن خواهد کرد.

 20:58 - ردموند با ساوتهمپتون تمدید کرد

* باشگاه ساوتهمپتون از تمدید قرارداد چهار ساله با ناتان ردموند خبر داد. ردموند 25 ساله در پایان فصل گذشته  به جایزه بهترین بازیکن باشگاه از نگاه طرفداران و بازیکنان تیم ساوتهمپتون دست یافت.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها