لوکاکو وارد میلان شد/ اعلام جزئیات گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اینتر

روملو لوکاکو بامداد امروز (پنجشنبه) وارد شهر میلان شد تا تست پزشکی‌اش را برای پیوستن به اینتر انجام دهد و با این تیم قرارداد ببندد.

 لوکاکو وارد میلان شد/ اعلام جزئیات گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اینتر

روملو لوکاکو پس از گرفتن مجوز از باشگاه منچستریونایتد برای انتقالش به اینتر، ساعت 2 بامداد امروز (پنجشنبه) وارد فرودگاه شهر میلان شد و مورد استقبال گروهی از هواداران اینتر که جمعیت‌شان در حدود 500 نفر بود، قرار گرفت.

خبرهای ضدونقیضی درباره رقم انتقال این مهاجم بلژیکی به اینتر شنیده می‌شود. در ابتدا گفته شد که اینتر به منچستریونایتد رقمی نزدیک به 83 میلیون یورو خواهد پرداخت اما اکنون جزئیات دیگری در منابع ایتالیایی منتشر شده است مبنی براینکه رقم پایه این قرارداد 65 میلیون یورو است و 10 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش به منچستری‌ها تعلق خواهد گرفت. همچنین اینتر قبول کرده که 5 درصد از رقم فروش لوکاکو به تیم بعدی‌اش را به من‌یونایتد بپردازد. در همین حال مدت قرارداد لوکاکو 5 ساله و حقوق او  7.5  میلیون یورو اعلام شده است.

لوکاکو تا پیش از این در بروکسل همراه با تیم سابقش اندرلخت تمرین می‌کرد و با اینکه انتظار می‌رفت به منچستربرگردد، در نهایت با یک جت شخصی خودش را به میلان رساند و مدیربرنامه‌های او فدریکو پاستورلو نیز با انتشار تصویری از خود در کنار بازیکن سابق اورتون در طول مسیر، این سفر را تأیید کرده است.

قرار است لوکاکوی 26 ساله امروز تست پزشکی‌اش را انجام دهد. او سال 2017 با قراردادی 84.7 میلیون یورو از اورتون به منچستریونایتد پیوست و با اینکه در ابتدا به هیچ عنوان حاضر نبود به رقمی کمتر از این به فروش بازیکن خود رضایت دهد، در نهایت با توجه به پایان بازار نقل و انتقالات فوتبال انگلیس (ساعت 20:30 امروز به وقت تهران) مجبور به انجام این کار شد.

با رسمی شدن قرارداد لوکاکو، او به گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اینتر تبدیل خواهد شد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها