تبریک درویش به قلعه‌نویی

از خداوند متعال می‌خواهیم همان‌گونه که سالی نو را آغاز می‌کنیم، احوالی نیکوتر از همیشه را برای تیم ملی فوتبال ایران شاهد باشیم.

تبریک درویش به قلعه‌نویی

بعد از پایان همکاری کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر، فدراسیون فوتبال از میان گزینه‌هایی که مدعی بود در نهایت باامیر قلعه نویی به توافق نهایی دست یافت و سرمربی گل گهر در دومین مقطع و اینبار هم پیش از جام ملت‌ها هدایت ایران را عهده‌دار خواهد بود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز بعد از این انتخاب، به امیر قلعه نویی در پیامی رسمی که در سایت این باشگاه منتشر شده، تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کرده است.

در این پیام آمده است؛ برادر گرامی جناب آقای امیر قلعه‌نویی، قبل از هر چیز حضور یک مربی باتجربه و با دانش ایرانی چون شما در راس امور فنی تیم ملی فوتبال کشورمان، جای تبریک به اهالی فوتبال، ورزش و همچنین مجموعه فدراسیون فوتبال دارد که شجاعت و درایت این تصمیم را داشتند.

تردیدی نیست؛ مسوولیتی سخت و خطیر را در این برهه دشوار پذیرفته‌اید.

به‌طور قطع در فوتبال ایران، مربیان ارزشمند، کاردان و کار بلد برای انجام چنین مهمی کم نیستند و در این بزنگاه، قرعه سعد و نیک به نام جنابعالی افتاد که از سرمایه‌های این فوتبال هستید.

ضمن تبریک این انتصاب به جنابعالی، از طرف خانواده بزرگ پرسپولیس برای شما در هدایت تیم ملی کشور عزیزمان ایران، کمال موفقیت را آرزو می‌کنم.

از خداوند متعال می‌خواهیم همان‌گونه که سالی نو را آغاز می‌کنیم، احوالی نیکوتر از همیشه را برای تیم ملی فوتبال ایران شاهد باشیم و افتخارآفرینی‌ها را همه با هم و در کنار هم جشن بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها