کی‌روش در میان مربیان ناکام جام جهانی از نگاه مارکا

کی روش بعد از حذف ایران به تهران بازگشت و چند روز با مسئولان فدراسیون رایزنی کرد.

کی‌روش در میان مربیان ناکام جام جهانی از نگاه مارکا

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از شب گذشته وارد مرحله یک چهارم نهایی شد و تیم‌های کرواسی و آرژانتین به ترتیب با غلبه بر برزیل و هلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

با حذف برزیل و هلند، سرمربیان این کشورها هم از سمت خود استعفا کردند تا لیست مربیانی که بعد از ناکامی در جام جهانی جایگاهشان را ترک کردند، به روز رسانی بشود.

روزنامه «مارکا» اسپانیا با انتشار گزارشی، نام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران را هم در لیست مربیانی آورد که با حذف از جام جهانی، سمت خود را ترک کرده است. این در حالی است که کی روش بعد از ناکامی با تیم ملی فوتبال ایران حتی عذرخواهی هم نکرد و بدون این که استعفا بدهد راهی کشورش شد.

طبق اعلام این روزنامه، لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا، تیته سرمربی برزیل، فن خال سرمربی هلند، مارتینو سرمربی مکزیک، پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی، کارلوس کی روش سرمربی ایران، مارتینز سرمربی بلژیک و اتو آدو سرمربی غنا از مربیان برکنار شده و یا مستعفی در جام جهانی هستند.

رسانه‌های بین المللی در حالی کی روش را در لیست مربیان کنار گذشته شده بعد از جام جهانی ذکر می‌کنند که فدراسیون فوتبال ایران هنوز در این خصوص شفاف سازی نکرده است.

کی روش بعد از حذف ایران به تهران بازگشت و چند روز با مسئولان فدراسیون رایزنی کرد. او سپس به پرتغال رفت و احتمالاً منتظر تصمیم نهایی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها