دفاع پیروانی از سهمیه هواداران پرسپولیس در نشست هماهنگی پیش از بازی با سپاهان

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس - سپاهان از افزایش سهمیه هواداران برای حضور در ورزشگاه آزادی دفاع کرد.

دفاع پیروانی از سهمیه هواداران پرسپولیس در نشست هماهنگی پیش از بازی با سپاهان

به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس - سپاهان از هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر، امروز (جمعه) برگزار شد. در بخشی از این نشست با توجه به افزوده شدن سهمیه تماشاگران که با پیگیری‌های مدیرعامل پرسپولیس صورت گرفته بود، از سوی مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره سهمیه میزبان و میهمان مسائلی مطرح شد. در پاسخ به این مسئله افشین پیروانی مطالبی را در دفاع از هواداران و باشگاه پرسپولیس که با محدودیت ورود تماشاگرانش به ورزشگاه روبه‌روست، مطرح کرد. 

وی ابتدا در پاسخ به مسئله طرح شده، به بازی جام حذفی دو تیم اشاره کرد که طبق آنچه از قبل اعلام شده بود باید 30 درصد ظرفیت ورزشگاه نقش جهان میزبان تماشاگران می‌بود، ولی در نهایت اتفاقات دیگری افتاد و سر آخر هم معلوم نشد چقدر تماشاگر آمد، ولی خیلی بیشتر از عدد از پیش اعلام شده بود. 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بر همین اساس بر این موضوع تأکید کرد که در نهایت سهمیه اختصاص یافته به هواداران پرسپولیس در آن بازی کمتر از 10 درصد بوده است و حق آنها رعایت نشد. به طور کلی با توجه به محدودیت در نظر گرفته شده برای ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی به دلایلی چون مسائل عمرانی که از سوی مسئولان اعلام شده است، پرسپولیس در عمل به‌عنوان میزبان هم از 10 درصد ظرفیت اسمی ورزشگاه استفاده نکرده و برای این مسابقه به تعداد محدودی به سهمیه تماشاگران اضافه شده است.

در ادامه از سوی نماینده سپاهان این مسئله مطرح شد که برای بازی قبل موضوع 30 درصد ظرفیت مطرح نبود و قرار بود ظرفیت طبقه اول به‌عنوان حدنصاب در نظر گرفته شود که پیروانی در پاسخ به این موضوع گفت: اینطور نبود و جمعیت زیادی هم به طبقه دوم آمد. در نهایت دو طرف به توافق نسبی درباره این موضوع رسیدند و موضوع مطرح شده از بحث خارج شد.

در جریان جلسه درباره پوشش دو تیم هم صحبت شد که پرسپولیس و سپاهان یکدست سرخپوش و زردپوش هستند و دروازه‌بان‌های دو تیم به ترتیب مشکی و سبز به تن خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها