قلعه‌نویی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس از چهار بازی قبلی خود در مقابل گل‌گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق به کسب ۲ پیروزی و ۲ تساوی شده است.

قلعه‌نویی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس

در لیگ نوزدهم گل‌گهر برای اولین مرتبه جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را با وینگو بکوویچ به دست آورد، اما در ادامه نتایج این مربی کروات به نحوی بود که مجید جلالی جایگزین او شد. گل‌گهر با جلالی دو بار مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در سیرجان با نتیجه ۳ بر ۱ در بازی رفت مغلوب شد ولی در دیدار برگشت که یکی از بازی‌های تماشایی لیگ بود توانست با تساوی ۳ بر ۳ از زمین مسابقه خارج شود.

با شروع لیگ بیستم شرایط در سیرجان تغییر کرد و آنها که در اولین فصل لیگ برتری شدن تا هفته پایانی برای نیفتادن جنگیدند با حضور امیر قلعه‌نویی در قامت مدعی ظاهر شدند و لیگ بیستم را با کسب رتبه پنجمی تمام کرد. در این فصل گل‌گهر در دیدار رفت برابر پرسپولیس با شکست عجیب ۵ بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد و در دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شاگردان یحیی گل‌محمدی شد.

در لیگ بیست و یکم که درنهایت گل‌گهر فصل را با کسب رتبه چهارمی تمام کرد اوضاع متفاوت بود و دو تساوی یک بر یک در تهران و سپس سیرجان حاصل تلاش دو تیم شد.

حالا روز شنبه در حالی یکبار دیگر گل‌گهر و پرسپولیس برابر هم قرار می‌گیرند که این مسابقه جدالی برای رسیدن به صدر جدول به شمار می‌رود. گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی از دو فصل گذشته منسجم‌تر نشان داده و با ۲۴ امتیاز پشت سر پرسپولیس ۲۶ امتیازی قرار داد. این دیداری مستقیم  فینال گونه میان دو تیم مدعی قهرمانی مسابقات است که البته پیروزی در آن برای امیر قلعه‌نویی با توجه به جایگاه گل‌گهر در فوتبال ایران شیرینی ویژه‌ای به دنبال خواهد داشت.

امیر قلعه‌نویی در لیگ نوزدهم موفق شد پرسپولیس را با سپاهان با نتیجه ۲-۰ که با گل‌های کی‌روش استنلی و محمد محبی همراه بود شکست دهد و یک فصل قبل‌تر هم با طلایی پوشان اصفهانی موفق به شکست پدیده با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی شده بود؛ جایی که تک گل مسابقه با شوت زیبای مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید. پرافتخارترین مربی لیگ برتر حالا امیدوار است این موفقیت‌ها در سیرجان هم برای او مقابل پرسپولیس و سرمربی این تیم تکرار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها