آذرباد: تراکتوری‌ها رقیب مستقیم ما هستند

روی کاغذ تراکتور دو امتیاز از ما بالاتر است و رقیب مستقیم ما هستند و اگر بتوانیم امتیاز بگیریم خیلی خوب می‌شود‌.

آذرباد: تراکتوری‌ها رقیب مستقیم ما هستند

محسن آذرباد، هافبک مس رفسنجان که عملکرد تاثیرگذاری در پیروزی پر گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان داشت، در مورد این بازی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم چون در آینده خیلی می‌تواند به ما کمک کند. نفت آبادان تیم خوبی است که فوتبال بازی می‌کند و حق و جایگاهشان اینجای جدول نیست. خوشحالم که توانستیم پر گل ببریم و از آن مهمتر گل نخوریم. بازی رفت ما یک بر صفر جلو بودیم ولی یک-یک شد و گل آفساید به ما زدند.

آذرباد در مورد پاس گلش گفت: من سومین پاس گل امسالم بود و خداراشکر دوباره توانستم پاس گل بدهم و امیدوارم در این هشت بازی باقیمانده بتوانم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم و بتوانم در جدول پاس‌گل‌ها بالا بیایم و انشاالله بتوانم گل هم بزنم.

او ادامه داد: ما تیم‌مان معمولا خوب بازی می‌کند و فکر می‌کنم روند خوبی داریم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم ببریم و هم پر گل ببریم. ما بعد از اینکه از جام حذفی کنار رفتیم، هدف‌مان این است که در لیگ رتبه خوبی داشته باشیم و تمام تمرکزمان را می‌گذاریم که در این هشت بازی امتیازات خوبی کسب کنیم و انشاالله یک رتبه خیلی خوب را داشته باشیم.

هافبک مس در خصوص داوری گفت: به نظرم صد در صد هر دو صحنه پنالتی بود و آقای سیدعلی خیلی خوب سوت زد و اصلا صحنه‌ای نبود که بخواهد اعتراضی وجود داشته باشد.

آذرباد در مورد حضور هواداران‌شان بیان کرد: مردم رفسنجان و هواداران خیلی خونگرم هستند و همیشه به ما لطف داشتند و خیلی خوشحالم و امیدوارم در بازی فروردین‌ماه با پرسپولیس مثل قبل استادیوم پر شود و بتوانیم یک نمایش خوب داشته باشیم.

او در پایان راجع به بازی‌شان با تراکتور گفت: روی کاغذ تراکتور دو امتیاز از ما بالاتر است و رقیب مستقیم ما هستند و اگر بتوانیم امتیاز بگیریم خیلی خوب می‌شود‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها