همچنان مرغ استراماچونی در نقل و انتقالات یک پا دارد

به رغم همه تلاش‌های باشگاه استقلال استراماچونی گزینه‌های مختلف خارجی را جذب می‌کند که خود به آنها اعتقاد دارد و تا کنون همه گزینه‌های باشگاه را رد کرده است...

همچنان مرغ استراماچونی در نقل و انتقالات یک پا دارد

مرغ استراماچونی در نقل و انتقالات یک پا دارد. او تحت هیچ شرایطی و به رغم تلاش‌های بسیار باشگاه هیچ یک از خارجی‌ها را نپذیرفته است. استرا زیر بار پذیرش گزینه‌های خارجی باشگاه نرفته و همه را  از حسین علی و صفا هادی عراقی گرفته تا عجان دفاع و وینگر چپ تیم ملی سوریه را رد کرده آن هم در حالی که باشگاه به واسطه رایزنی ایجنت‌ها با  آنها به توافق کلی دست یافته بوده. سرمربی ایتالیایی مصر به جذب گزینه‌های مدنظر  خود است و با منتفی شدن هر گزینه‌ای نفر دوم را معرفی می‌کند.  

استراماچونی در پست دفاع  چپ برخی نفرات را مازاد اعلام کرد و در نهایت  میلیچ که در لیگ ایتالیا، روسیه و کرواسی سابقه بازی داشته را معرفی کرد و این در حالی بود که عجان دفاع چپ و وینگر  تیم ملی سوریه که باشگاه با او به توافق هم رسیده بود را رد کرد. در دیگر پست‌ها هم اوضاع به همین منوال است که می‌بینید. باشگاه برای خط میانی و بعد از منتفی شدن جذب اسدی، فورا صفا هادی را معرفی کرد اما استراماچونی مخالفت صریح خود را اعلام داشت. در هافبک نفوذی هم استراماچونی با جذب حسین علی مخالفت کرد آن هم در حالی که سرمربی تیم  تاکید فراوان بر توافق با پوکیارلی ایتالیایی داشت اما در نهایت جذب او میسر نشد. حال باید دید بعد از از توافق باشگاه با گزینه معرفی شده از سوی استرا برای دفاع چپ، چه بازیکنی برای هافبک نفوذی جذب خواهد شد. مخالفت استرا با جذب حسین علی منجر به تمدید قراداد این ملی پوش عراقی با الزورا شد. سرمربی ایتالیایی حتی طارق همام را هم نپذیرفت. آیا خارجی‌های معرفی شده از سوی استراماچونی کیفی هستند یا یادآور برخی خارجی های ناکام معرفی شده از سوی شفر همچون الحاجی گرو و نویمایر، گونکالوس و... خواهند بود یا مثل تیام و پاتوسی گره‌گشا و موثر؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها