کریمی: حاضرم یک سال بیرون باشم، اما برای ارومیه بازی نکنم

پاسور ملی‌پوش تیم والیبال پیکان گفت: حاضر هستم یک سال بیرون باشم، اما برای ارومیه بازی نکنم.

کریمی: حاضرم یک سال بیرون باشم، اما برای ارومیه بازی نکنم

در خصوص اینکه چه شد با ارومیه‌ای‌ها قرارداد امضا کرد اظهار داشت: من در هتل محل اقامت تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ ملت‌ها حضور داشتم که نمایندگان تیم ارومیه هم آنجا اتاق گرفتند تا با من مذاکره کنند. ابتدا من گفتم نمی‌توانم با شما صحبت کنم و درست نیست چون من تحت قرارداد پیکان هستم و در حال حاضر هم در اردوی تیم ملی قرار دارم، اما آنها خیلی اصرار کردند که در نهایت با توجه به احترامی که برایشان قائل بودم صحبت کردم.

وی ادامه داد: نمایندگان ارومیه اصرار داشتند که من قرارداد امضا ‌کنم و من از این کار بدلیل داشتن قرارداد با پیکان سر باز زدم و گفتم که از لحاظ حرفه‌ای و اخلاقی نیز درست نیست، حتی اینجا نشستن و صحبت کردن با شما هم درست نیست چه برسد که قرارداد امضا کنم، اما نمایندگان شهرداری ارومیه گفتند اشکال ندارد تو با ما توافق کن و قرارداد امضا کن و ما هم رضایت‌نامه تو را از پیکان می‌گیریم و خبرش هم‌جایی پخش نمی‌شود.

پاسور ملی‌پوش تیم والیبال پیکان گفت: از من انکار و از آنها اصرار؛ هرچقدر من می‌گفتم نه، آنها می‌خواستند به‌ زور این کار انجام شود که در نهایت با ذکر جمله «منوط به اخذ رضایتنامه از پیکان» با آنها قرارداد امضا کردم، اما آنها قرارداد را پاره کردند و قرارداد دیگری البته با مبلغ بیشتری برای من در نظر گرفتند ولی در پایین قرارداد دیگر بند رضایت باشگاه پیکان قید نشده بود که من اعتراض کردم و آنها گفتند ایراد ندارد، نگران نباش اگر الان این را اضافه کنیم خط‌خوردگی و دست‌خوردگی می‌شود که خوب نیست و اشکال دارد، اما ما به تو قول می‌دهیم که رضایت‌نامه‌ات را از پیکان می‌گیریم.

کریمی که از اغوا شدن خود پشیمان و از تناقض‌گویی  نمایندگان شهرداری بسیار ناراحت بود، افزود: بعد از اینکه کارشان تمام شد و من قرارداد را امضا کردم گفتند که ما نمی‌توانیم رضایت‌نامه تو را بگیریم. تو خودت اقدام کن اگر توانستی به ارومیه بیا و اگر نتوانستی که هیچ! متأسفانه به آنها اعتماد کردم. کلی قسم خوردند، اما روند کار جور دیگری شد و بعد از این موضوع به‌ صورت دیگری برخورد کردند که کار به شکایت کشید. به قولی من را دور زدند و حالا هم شکایت کردند.

وی گفت: اگر کمیته انضباطی هم بخواهد رأی را به نفع ارومیه بدهد من به آنجا نمی‌روم و حتی حاضرم  یک سال خانه  بنشینم، اما برای آنها بازی نکنم. من فقط برای پیکان بازی می‌کنم. من حتی این موضوع را به فدراسیون انتقال دادم و گفتم که برای ارومیه بازی نمی‌کنم.

کریمی در خصوص خبری که در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده که به خاطر مبلغ بیشتر می‌خواهد به پیکان برگرددتصریح کرد: اول اینکه من با پیکان قرارداد 2 ساله دارم. بعد هم اصلاً بحث پول مطرح نبوده و نیست. قرارداد من در پیکان به‌مراتب پایین‌تر از شهرداری ارومیه است به‌طوری‌که می‌توانم بگویم 25 تا 30 درصد کمتر است. بنابراین اصلاً بحث پول در میان نبوده و این‌ یک دروغ است. بازهم تأکید می‌کنم من می‌خواهم در پیکان بمانم و برای این تیم بازی کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها