بیانی: استقلال به راحتی گل می‌خورد/ این نفرات لیاقت قهرمانی را دارند

شما ببینید در 90دقیقه نساجی هرچه حمله کرد یا هرچه توپ لو رفت، از جناح چپ استقلال بود.

 بیانی: استقلال به راحتی گل می‌خورد/ این نفرات لیاقت قهرمانی را دارند

شاهین بیانی در مورد توقف استقلال در خانه نساجی، اظهار داشت: تیم در مهره چینی مشکل دارد. نمی‌دانم دفاع چپی که جزو بهترین‌های فوتبال ما است، چرا بازی‌های زیادی را بیرون نشسته و آخر بازی به عنوان تعویضی وارد زمین می‌شود. شما ببینید در 90دقیقه نساجی هرچه حمله کرد یا هرچه توپ لو رفت، از جناح چپ استقلال بود.

وی افزود: اما سرمربی همچنان اصرار دارد که جلالی بیرون باشد و دلیل آن را نمی‌دانم. یا سجاد شهباززاده که از بهترین نفرات سپاهان بود الان به وضعیتی افتاده که توپ صددرصد گل را بیرون می‌زند. او از نظر روحی مشکل دارد. با هزینه بالا این بازیکن را گرفتیم اما شاید در کل فصل 90دقیقه بازی نکرده باشد. در واقع خودزنی می کنیم و خودمان استقلال را از قهرمانی دور می‌کنیم.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه فرصت سوزی‌ها مانع برد در این بازی شد، گفت: اینکه چرا موقعیت‌ها گل نمی‌شوند هم جای سوال دارد. بازیکنی مثل شهباززاده اعتماد به نفسش را از دست داده است. اینکه 10دقیقه بخواهد بازی کند نتیجه‌اش همین است که آن توپ را خراب می‌کند. مطهری به بازی گرفته شد، روز به روز شرایط بهتری پیدا کرد و الان می‌تواند به تیم کمک کند. همین کار را باید با شهباززاده هم می‌کردیم.

بیانی با بیان اینکه در سال‌های قبل در پرداختی به بازیکنان دچار مشکل بوده، اظهار داشت: علی فتح الله زاده اعلام کرد پاداش بازیکنان را داده‌ایم. بازیکنان هم دریافتی خوبی داشته‌اند. تنها مشکلی که استقلال دارد این است که از نفرات به خوبی استفاده نمی‌شود. 3 امتیاز این بازی برای قهرمانی خیلی مهم بود و امیدوارم لطمه‌ای به روند قهرمانی استقلال نخورد.

کاپیتان اسبق استقلال گفت: چرا ترکیب تیمی که در بازی قبلی‌اش برنده شده باید عوض شود؟ واقعا دلیل بیرون نشستن جلالی را نمی‌دانم. نکته دیگر این است که بهترین خط دفاع می‌تواند تضمین قهرمانی باشد. متاسفانه امسال به راحتی گل می‌خوریم و امیدوارم این مساله  حل شود. استقلال امسال پرمهره است و پتانسیل قهرمانی را دارد. امیدوارم ساپینتو درس گرفته باشد و حداقل از جلالی بهتر استفاده کند. استقلال همیشه در بدترین شرایط شانس قهرمانی داشته، امسال که خداراشکر در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. چند جابه‌جایی در ترکیب می‌‌تواند خیلی موثر باشد.

وی افزود: بازیکنان تیم عملکرد خوبی دارند و روند استقلال خوب بوده، همین که خلق موقعیت می‌کند یک پوئن است و بحثی در این مورد نداریم. صحبتم این است که چرا از برخی بازیکنان مانند جلالی بیشتر استفاده نمی‌شود؟ اگر او از اول بازی می‌کرد شرایط خیلی بهتر می‌شد. برای دفع توپ های خیلی ساده در جناح چپ ما مشکل داشتیم. امیدوارم استقلال روند خوب خودش را در بازی‌های بعدی ادامه بدهد و حتی به خاطر طرفدارانش هم شده به قهرمانی برسد. این نفرات لیاقت قهرمانی را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها