شریفی: ۱۰ نفره نبودیم از استقلال گل نمی‌خوردیم

قول می‌دهیم که شکست برابر استقلال را در لیگ برتر جبران کنیم و نتایجی بگیریم که امسال دل هواداران نساجی شاد شود..

شریفی: ۱۰ نفره نبودیم از استقلال گل نمی‌خوردیم

هافبک تیم فوتبال نساجی تأکید کرد اگر آنها در زمان گلزنی تیم استقلال ۱۰ نفره نبودند، دروازه‌شان باز نمی‌شد.

محمد شریفی درباره شکست تیمش مقابل استقلال در بازی سوپرجام اظهار داشت: ما برای قهرمانی به زمین آمده بودیم، ولی متأسفانه نتیجه آنطور نشد که انتظار داشتیم. هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتند و استقلال باتجربه‌تر عمل کرد و در نهایت به قهرمانی رسید.

هافبک تیم فوتبال نساجی در ادامه خاطر نشان کرد: زمانی که استقلال روی ضربه کرنر به گل رسید تیم ما 10 نفره بود. اگر در زمین مسابقه با 11 نفر حضور داشتیم این گل را نمی‌خوردیم. به‌هرحال فوتبال همین است و ما از اینکه در سوپرجام قهرمان نشدیم، ناراحت هستیم، ولی قول می‌دهیم که شکست برابر استقلال را در لیگ برتر جبران کنیم و نتایجی بگیریم که امسال دل هواداران نساجی شاد شود.

وی راجع به تعطیلی طولانی مدت مسابقات لیگ برتر گفت: این تعطیلی به خاطر برگزاری بازی‌های جام جهانی است و چاره‌ای نداریم که با این شرایط کنار بیاییم. این تعطیلی‌ها قطعاً روی کیفیت فنی تیم‌ها و بازیکنان تأثیر می‌گذارد و ما مجبوریم دوباره بدنسازی کنیم. با این حال امیدوارم با شروع لیگ دوباره نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم یک جایگاه مناسب را در جدول به دست بیاوریم. وظیفه ما این است که بتوانیم زحمات کادر فنی و همچنین مدیران باشگاه را جبران کرده و امسال نتایج خوبی بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها