واکنش دقیقی به حضورش در تیم المپیک

شمس آذر با یازده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول و اصلی ترین مدعی صعود است.

واکنش دقیقی به حضورش در تیم المپیک

شمس آذر با یازده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول و اصلی ترین مدعی صعود است.

سعید دقیقی در خصوص پیروزی سه بر یک‌ تیمش مقابل فجر سپاسی به خبرنگار ما گفت: بچه‌ها واقعا به فوتبالیست های توانمندی تبدیل شدند و اهداف تاکتیکی کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند. آنها از لحاظ شخصیتی و معرفتی فوق‌العاده هستند. بازیکن تیم با سر شکسته برای زدن توپ های هوایی بلند می‌شود، من از دیدن این صحنه‌ها لذت می‌برم، سایر بازیکنان هم با تمام وجود بازی می‌کنند. به نظرم اگر تیم حریف در چند صحنه بازی را متوقف نمی‌کرد ما می توانستیم بازی باکیفیت‌تری به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای آقای رجب زاده و طالبی که از دوستانم هستند قائلم، اعتقاد دارم این بازی کاملا یک طرفه بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم‌. فکر نمی‌کنم تیم حریف موقعیت ۵۰ درصدی هم روی دروازه ما ایجاد کرده باشد. انشاالله با کیفیت بهتر و تلاش همین روند را ادامه می‌دهیم‌. خدا را شکر می‌کنم، هر آنچه که داریم از لطف خداوند و هچنین حمایت مالکان باشگاه، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است. از بازیکنان و کادرفنی جوانی که هر روز تلاش می کنند ببشتر مطالب فوتبالی را یاد بگیریم، تشکر می‌کنم. انشاالله در پایان فصل با اختلاف امتیاز بالا قهرمان شویم و شیرینی این صعود را  به مردم خوب قزوین تقدیم کنیم.

سرمربی جوان شمس آذر در مورد استقبال هواداران قزوینی از این دیدار اظهار داشت: استقبال خوب بود، اما واقعا من انتظار بیشتری دارم‌. در همین گفتگو از مردم قزوین دعوت می‌کنیم بازی‌های تیم استان خود را از نزدیک تماشا کنند، قطعا با این کیفیت فوتبالی که ما ارائه می‌دهیم، در ورزشگاه به آنها خوش می‌گذرد. از مسئولین محترم  هم درخواست حمایت بیشتری دارم‌.

او با انتقاد از نماینده قزوین ادامه داد: مگر می‌شود نماینده قزوین در مجلس تا به امروز حتی یک بار به تمرین تیم سر نزند؟ اصلا این جزو وظایف او است. ایشان و هر شخص دیگری وقتی نماینده مردم می‌شوند باید از تیم محبوب مردم حمایت کنند. ما در سطح کشور و در بین تیم های زیر نظر غول‌های صنعتی، نام استان قزوین را اینگونه مطرح کردیم. ساپیا تیم کوچکی نیست، استقلال خوزستان تحت حمایت فولاد ملی است، کارخانه‌های مس کرمان، از تیم شهر بابک حمایت می‌کنند. خیبر خرم آباد مالکی متمول دارد. شرکت های نفتی از پارس جنوبی جم حمایت می‌کنند اما ما یک تیم خصوصی هستیم. کمترین وظیفه این عزیزان حمایت از شمس آذر است.

دقیقی با ادامه دعوت اینبار از مسئولان استانی افزود: استاندار محترم و نماینده ولی فقیه به تمرینات تشریف آورند، منتظر حمایت های این دوستان هستیم، چرا که هم مردم می‌خواهند این امر صورت بگیرد و هم اینکه بازیکنان لایق حمایت بیشتری هستند. خیلی بد است که ما با این کیفیت در حال به پایان رساندن سال هستیم اما حمایت و تقدیر  این عزیزان را چه از لحاظ معنوی و چه مادی نداریم.

دقیقی که نامش به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی امید مطرح شد نظر خود را در این خصوص اینگونه بیان کرد: من از آقای تاج، هیات رئیسه و فدراسیون مشاوران فنی تشکر می‌کنم که نام  من را جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی قرار دادند. برای مربیان  هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که در سطح ملی یک گزینه باشند‌، اما تمام تمرکز و هدفم‌ بر روی این موضوع است که بتوانم این فصل را با بالاترین سطح به پایان برسانم و به جز هدفی که ترسیم کردم روی مباحث دیگر فکر نمی‌کنم. به نظرم موفقیت و کیفیت، اتفاقات خوب دیگر را به دنبال خواهد داشت. انشالله فدراسیون فوتبال با وجود زمان کمی که داریم برای تیم بزرگسالان و امید بهترین انتخاب را داشته باشد تا بهترین نتایج حاصل شود

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها