پوشش زنده روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال انگلیس| مدافع پاری‌سن‌ژرمن هم‌تیمی جهانبخش شد/ یونتوس دیبالا را به تاتنهام نداد

در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات فوتبال انگلیس، باشگاه‌های جزیره تلاش خود را برای رسیدن به بازیکنان مورد نظرشان مضاعف کرده‌اند و انتظار جابجایی‌های متعددی می‌رود.

پوشش زنده روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال انگلیس| مدافع پاری‌سن‌ژرمن هم‌تیمی جهانبخش شد/ یونتوس دیبالا را به تاتنهام نداد

مهلت خرید بازیکن برای تیم‌های فوتبال انگلیس به پایان می‌رسد و آنها تنها تا ساعت 20:30 به وقت تهران وقت دارند تا آخرین خریدهای تابستانی خود را انجام دهند، هرچ ند این باشگاه‌ها باز هم اجازه فروش بازیکن خواهند داشت.

با توجه به متعدد بودن نقل و انتقالات فوتبال جزیره در روز پایانی بازار تابستانی، اخبار جابجایی بازیکنان به لیگ فوتبال انگلیس و خروج آنها از این لیگ به صورت لحظه به لحظه پوشش داده می‌شود:

16:58 - پاسخ منفی یک یوونتوسی دیگر به منچستریونایتد

طبق اعلام شبکه BBC ماریو مانژوکیچ، مهاجم 33 ساله یوونتوس به دومین پیشنهاد منچستریونایتد برای پیوستن به این تیم پاسخ منفی داده است. من‌یونایتد او را به عنوان جانشین روملو لوکاکویی که راهی اینتر شده است، می‌خواهد.

16:50 - دفاع چپ سلتیک در یک قدمی امضای قرارداد با آرسنال

کایران تیرنی دفاع چپ تیم فوتبال سلتیک پس از توافق با باشگاه آرسنال، وارد لندن شده و اکنون در حال انجام تست‌های پزشکی این باشگاه است. رقم قرارداد او با توپچی‌ها 25 میلیون پوند گزارش شده است.

16:45 - نیوکاسل در اندیشه برگرداندن کارول

باشگاه نیوکاسل قصد دارد اندی کارول، مهاجم انگلیسی سابقش را به خدمت بگیرد. این بازیکن 30 ساله بعد از پایان قراردادش با تیم وستهام الان آزاد است. او سال 2011 نیوکاسل را ترک کرده بود و حالا امکان دارد که به این تیم برگردد.

15:42 - توافق ولورهمپتون با میلان برای خرید کسیه

شبکه اسپورت‌ایتالیا مدعی شده که باشگاه ولورهمپتون انگلیس برای خرید فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی 22 ساله  میلان با این باشگاه به توافق رسیده است. طبق اعلام این شبکه، «گرگ‌ها» برای خرید کسیه 28 میلیون یورو خواهند پرداخت که 25 میلیون آن رقم پایه و مابقی پاداش است. میلان برای خرید کسیه به آتالانتا 24 میلیون یورو پرداخت کرده بود.

15:41 - مدافع پاری‌سن‌ژرمن به برایتون پیوست

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه دفاع راست فرانسوی خود روماریک یاپی را به تیم برایتون انگلیس فروخت. هم‌تیمی جدید و 19 ساله علیرضا جهانبخش با قراردادی یک ساله که امکان آن برای سال دوم وجود دارد به برایتون ملحق شده است. البته انتظار می‌رود که در ابتدا او به تیم ذخیره‌‌های باشگاه (تیم زیر 23 ساله‌های برایتون) انتقال داده شود تا در آنجا کسب تجربه کند.

15:40 - چلسی مدافع جوانش را به«پلی‌موث» قرض داد

باشگاه چلسی جاش گرانت، مدافع 20 ساله خود را برای یک نیم فصل (تا ماه ژانویه) به تیم دسته دومی پلی‌‌موث قرض داد. او فصل گذشته هم به صورت قرضی برای تیم یئوویل تاون بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید

  • فوتبال جهان| لوکاکو وارد میلان شد/ اعلام جزئیات گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اینتر

15:38 - نیوکاسل هم‌تیمی سامان قدوس را خرید

باشگاه نیوکاسل از عقد قرارداد با امیل کرافت مدافع سوئدی تیم آمیای فرانسه - تیمی که سامان قدوس در آن توپ می‌زند - خبر داد. رقم این قرارداد اعلام نشده اما منابع غیررسمی ارزش تقریبی آن را حدود 5 میلیون پوند و اعتبارش را 4 ساله اعلام کرده‌اند.

15:37 - اورتون به دنبال روخو

به گزارش شبکه اسکای اسپورتس؛ باشگاه اورتون در حال مذاکره با منچستریونایتد است تا مدافع آرژانتینی این تیم مارکوس روخو را به صورت قطعی بخرد. این تصمیم آبی‌های مرسی‌ساید به دنبال ناکامی آنها در خرید کریس اسمالینگ از شیاطین سرخ اتخاذ شده است. اورتون تابستان پارسال هم تا آستانه عقد قرارداد با روخو پیش رفت اما در آخرین دقایق آن جابجایی منتفی شد.

15:35 - انتقال دیبالا از یوونتوس به تاتنهام منتفی شد

انتقال پائولو دیبالا هافبک آرژانتینی یوونتوس به تاتنهام منتفی است و حالا احتمال دارد که یوونتوس به گزینه آخرش برای فروش او یعنی معاوضه با مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر رضایت بدهد. تاتنهام برای دیبالا 75 میلیون یورو پیشنهاد کرده بود که در ابتدا مورد پذیرش بانوی پیر هم واقع شده بود اما با شکست خوردن بیانکونری در جذب روملو لوکاکو از منچستریونایتد - کسی که در آستانه پیوستن به اینتر است - به نظر می‌رسد که برنامه یووه برای فروش دیبالا هم عوض شده است. برخلاف انگلیسی که تنها چند ساعت دیگر فرصت خرید بازیکن دارند، تیم‌های ایتالیایی تا پایان ماه می‌توانند بازیکن جدید جذب کنند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها