نکونام: می‌خواهیم تاریخ را برای فولاد ورق بزنیم/ برای ۲۰۰ دقیقه بازی آمادگی داریم

با توجه به شرایط خوب فعلی تیم مشکلی نداریم و با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل به زمین می‌رویم.

 نکونام: می‌خواهیم تاریخ را برای فولاد ورق بزنیم/ برای ۲۰۰ دقیقه بازی آمادگی داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که تیمش از هر نظر آماده رویارویی با نماینده عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فردای فولاد مقابل الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم و می‌توانیم با فولاد در مرحله‌ای شرکت کنیم که بهترین تیم‌های غرب ‌آسیا در آن حضور دارند. می‌دانیم با توجه به سختی بازی‌های حذفی و فاصله کم دیدارها، شرایط چقدر برای همه تیم‌ها دشوار است.

«فولاد از لحاظ ذهنی و روانی کاملاً آماده بازی‌هاست.» وی ضمن بیان این جمله ادامه داد: تلاش کردیم تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم و جلساتی با بازیکنان داشتیم. تمرکزمان فقط روی این است که تاریخ و آینده فوتبال فولاد را ورق بزنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه تمام تمرکز شاگردانش روی بازی فردا خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم یک بازی خیلی خوب و همراه با کسب نتیجه خوب را پشت سر بگذاریم. از کشور قطر برای میزبانی خوبی که دارند و امکاناتی که در اختیار تیم‌هاست، تشکر می‌کنم. امیدوارم این افتخار نصیب کشور ما هم شود.

نکونام با تمجید از وضعیت فعلی فولاد گفت: تیم شرایط خوبی دارد و انگیزه و روحیه بازیکنان به گونه‌ای است که تمام تمرکز خودمان را روی بازی فردا بگذاریم. شناخت کافی از تیم رقیب داریم و می‌دانیم الفیصلی تیمی باکیفیت است. این تیم با اینکه یک لیگ پایین‌تر رفته، کیفیت بالا و بازیکنان تأثیرگذار خوبی دارد. عربستان لیگی قوی در اختیار دارد و بازیکنان خارجی زیادی در لیگ این کشور بازی می‌کنند. دیدار فردا قطعاً برای هر دو تیم دشوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه فولاد دو نفر از بهترین بازیکنان خودش را در خلال برگزاری لیگ برتر از دست داد، عنوان کرد: متأسفانه نتوانستیم بازیکن جایگزین بگیریم و زمانی نبود که بازیکنی به تیم اضافه کنیم. مجبور شدیم از بازیکنان غیرتخصصی در خط حمله استفاده کنیم. مشکلی نیست؛ تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. خوشحال می‌شویم بازیکنی داشته باشیم که بیشتر به تیم کمک کند و گل بزند. وقتی چنین کسی را نداریم، با توجه به شرایط خوب فعلی تیم مشکلی نداریم و با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل به زمین می‌رویم.

نکونام با اشاره به دوران حضور خود در فولاد خوزستان ظرف سال‌های گذشته گفت: تجربه چهار سال کار کردن در باشگاه بزرگ فولاد، برای همه ما افتخارات و لحظات خوبی ثبت کرد. اگر در مرحله گروهی اشتباه کنید، می‌توانید جبران کنید. برای دیدار با الفیصلی برای 200 دقیقه بازی آمادگی ذهنی و روانی داریم. هر تیمی که در مراحل حذفی کمتر اشتباه کند، پیروز می‌شود و امیدوارم این تیم فولاد باشد. همه بازیکنان و اعضای تیم می‌دانند که فردا باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و با این هدف وارد زمین می‌شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها