قاسمپور: فولاد بازی سختی با الفیصلی دارد / فوتبال عربستان با برنامه‌تر از ایران است

امیدوارم تورس بازیکن اسپانیایی فردا تمام توانایی خود و سبک فوتبال اسپانیایی را نشان دهد و به فولاد برای رسیدن به برد کمک کند.

قاسمپور: فولاد بازی سختی با الفیصلی دارد / فوتبال عربستان با برنامه‌تر از ایران است

یک پیشکسوت فوتبال معتقد است که فولاد فردا بازی سختی مقابل نماینده عربستان دارد.

ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مصاف حساس فولاد و الفیصلی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: فولاد برای فصل جاری لیگ برتر بازیکنان خوبی از جمله تورس را جذب کرد و اگر چه چند بازیکن این تیم مصدوم شدند اما طبیعی است که خواسته هواداران بالا برود. به هر حال اکنون باتوجه به این که فولاد تنها نماینده ایران در آسیا است، انتظار می رود که نتیجه خوبی بر خلاف هفته های اخیر در لیگ برتر کسب کند.

وی با تاکید بر این که الفیصلی حریف سختی است، ادامه داد: اگرچه الفیصلی مثل الهلال دیگر نماینده عربستان نیست اما فوتبال تیم های عربستانی همیشه قوی و با برنامه بوده است و به نظر من فولاد بازی سختی در پیش دارد.

این پیشکسوت فوتبال گفت: اصلا نمی توان به این که الفیصلی در لیگ یک عربستان حضور دارد نگاه کرد و آن را دست کم گرفت زیرا تیم های عربستانی همیشه خوب هزینه می کنند و واقعا فوتبال خیلی بهتر و با برنامه تری نسبت به فوتبال ایران دارند.

وی عنوان کرد: با تمام این تفاسیر، فولاد هم داشته های خوبی دارد و این می تواند به این تیم برای برد برابر نماینده عریستان کمک کند. همیشه اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد که وقتی مقابل قوی ترین و ضعیف ترین تیم بازی می کند، نتیجه غیرقابل پیش بینی است اما امیدوارم اتقافات خوب به سود فولاد رقم بخورد.

قاسم پور درباره بازیکن خارجی فولاد که می تواند برگ برنده نکونام در بازی فردا باشد نیز گفت: امیدوارم تورس بازیکن اسپانیایی فردا تمام توانایی خود و سبک فوتبال اسپانیایی را نشان دهد و به فولاد برای رسیدن به برد کمک کند.

وی بیان کرد: موفقیت و درخشش فولاد در این رقابت ها برای حفظ سهمیه ایران در آسیا مهم است و به نظرم اکنون زمان همدلی بوده و زمان انتقاد و ایراد نیست. همه باید کمک کنند تا فولاد که نماینده یک ملت است به موفقیت برسد. فولاد برای نتیجه گیری نیاز به انرژی مثبت مردم ایران دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها