انصاری: امیدوارم فوتبال ایران در مسیر توسعه قرار گیرد

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به شرایط کنونی فوتبال ایران گفت: امیدوارم اتفاقاتی رخ دهد که در نهایت به توسعه فوتبال ایران منجر شود.

انصاری: امیدوارم فوتبال ایران در مسیر توسعه قرار گیرد

مراسم تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان‌پرور ایران زمین، امروز (دوشنبه) در محل سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس با حضور مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، امیر فولادی رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان، مهرعلی باران‌چشمه رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، علی خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش همگانی، هانیه رستمی ملی‌پوش تیراندازی، محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون معلولان و جانبازان و احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

محمد انصاری مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در حاشیه این مراسم گفت: خانواده نقش مهمی در شکل گیری شخصیت و موفقیت فرد دارد و پشت پرده همه موفقیت‌های ورزشکاران خانواده است. زحمات خانواده‌ها به ویژه مادر قهرمانان نباید نادیده گرفته شود. برگزاری این مراسم می‌تواند ورزشکاران و خانواده آن‌ها می‌شود.

این ملی‌پوش سابق فوتبال ایران ادامه داد: پشت هر مرد موفقی یک زن به نام مادر و همسر او قرار داد. خدا سایه همه مادران را سال‌های سال بالای سر همه نگاه ندارد تا بتوانیم بخشی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم. همه می‌دانند که زندگی با یک ورزشکار در سطح حرفه ای چقدر سخت است لذا نباید از نقش مادران و همسران ورزشکاران در موفقیت آنان چشم‌پوشی کنیم.

انصاری با اشاره به شرایط کنونی فوتبال ایران و تیم ملی نیز افزود: امیدوارم که شرایط فوتبال کشورمان روز به روز بهتر شود و اتفاقات رخ دهد که در نهایت منجر به پیشرفت فوتبال ایران شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها