شایعه پر سر و صدا؛ کی‌روش جانشین اسکوچیچ می‌شود؟

ضوع از دو حالت خارج نیست؛ یا چنین خبری صحت دارد یا اینکه درست نیست.

شایعه پر سر و صدا؛ کی‌روش جانشین اسکوچیچ می‌شود؟

تیم ملی شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و روند آماده‌سازی این تیم انتقاداتی را به سمت فدراسیون فوتبال و همچنین کادر فنی، روانه کرده است. انتقاداتی که بحث تغییر کادر فنی تیم ملی را هم به میان آورده و حالا شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه وزارت ورزش به دنبال این تغییرات خواهد بود.

در این میان، شایعاتی مبنی بر بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران نیز به گوش می‌رسد. این خبری است که امروز در برخی رسانه‌ها منتشر شد و حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی و جلسه‌ای که او دور از چشمان سرمربی کروات تیم ملی با شش بازیکن برگزار کرد، این شایعه را قوی‌تر می‌کند.

با این حال و فارغ از اینکه در صورت جدایی اسکوچیچ چه گزینه‌ای روی نیمکت تیم ملی بنشیند، یک سؤال مهم وجود دارد که آیا وزارت ورزش و جوانان به دنبال تغییرات در کادر فنی تیم ملی است؟

موضوع از دو حالت خارج نیست؛ یا چنین خبری صحت دارد یا اینکه درست نیست؛ در هر دو صورت وزارت ورزش باید واکنش رسمی به چنین شایعه‌ای که در رسانه‌های رسمی هم منتشر شده نشان دهد. اگر وزارت ورزش و جوانان در زمینه تغییرات در کادر فنی تیم ملی دخالتی دارد، باید شفاف در این زمینه توضیح دهد و اعلام کند که این موضوع را دنبال می‌کند. اگر هم سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان موضوع تغییر در کادر فنی تیم ملی را دنبال نمی‌کند، باید در این زمینه شفاف اعلام کند که دخالتی در امورات فدراسیون فوتبال ندارد.

سجادی به عنوان فردی ورزشی بارها عنوان کرده که به استقلال فدراسیون‌ها احترام می‌گذارد و حال که فدراسیون برنامه‌ای برای بازگرداندن کی‌روش ندارد، بهتر است وزارت ورزش هم به صورت رسمی در این باره اظهار نظر کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها