احمدزاده: سپاهان برای قهرمانی وضعیت بهتری دارد

آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و سرمربی سپاهان هم به خوبی از نفرات تیمش بازی می‌گیرد.

احمدزاده: سپاهان برای قهرمانی وضعیت بهتری دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است، بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در مقطع زمانی فعلی انتخاب مربی خارجی صاحبِ سبک و کارنامه‌دار است. 

محمد احمدزاده درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود شاید فدراسیون در نهایت یک مربی ایرانی را انتخاب کند، اظهار داشت: به عقیده من در حال حاضر اکثر گزینه‌هایی که از آنها نام برده می‌شود در باشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند و بعید است فدراسیون بتواند با یک باشگاه به تعامل برسد. شما دیدید که مدتی پیش بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی مطرح بود که باشگاه فولاد خوزستان با این موضوع مخالفت کرد.

وی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم فدراسیون دنبال گزینه خارجی است و مدیران فدراسیون در نهایت می‌گویند که ما دنبال مربی ایرانی رفتیم، ولی شرایط مهیا نشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: ما بدون در نظر گرفتن جام ملت‌های آسیا باید یک برنامه‌ریزی چهار ساله برای موفقیت در جام جهانی بعدی داشته باشیم و می‌توانیم برای جام‌ ملت‌ها یک تغییر نسل اساسی صورت بدهیم. در این شرایط فکر می‌کنم انتخاب یک مربی خارجی صاحبِ سبک و کارنامه‌دار بتواند تصمیم درستی برای نیمکت تیم ملی باشد.

احمدزاده در مورد شرایط مسابقات لیگ برتر و اینکه کدام تیم را مدعی اصلی قهرمانی می‌داند، گفت: در فوتبال ایران همه تیم‌ها بهار و خزان دارند که این دیگر طبیعی شده است. در حال حاضر شرایط سپاهان را برای قهرمانی نسبت به بقیه تیم‌ها بهتر می‌بینم، ولی در فوتبال ما چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است در هفته‌های آینده اتفاقات دیگری رخ دهد. در کل و به اعتقاد من سپاهان وضعیت بهتری نسبت به دیگر مدعیان دارد. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و سرمربی سپاهان هم به خوبی از نفرات تیمش بازی می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها