اختر: بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی نکونام است

کارنامه کی‌روش نشان می‌دهد که باید از این مربی عبور کنیم، ولی مشخص نیست فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.

اختر: بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی نکونام است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد در مقطع زمانی فعلی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان استفاده از یک مربی ایرانی است.

ادموند اختر درباره وضعیت نیمکت تیم ملی و اینکه پیش‌بینی می‌کند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، گفت: ما نزدیک به 10 سال به کی‌روش زمان دادیم، ولی او در سه جام جهانی دستاوردی برای تیم ملی نداشت و در جام‌ ملت‌ها هم نتوانستیم با این مربی قهرمان شویم. کارنامه کی‌روش نشان می‌دهد که باید از این مربی عبور کنیم، ولی مشخص نیست فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت. ما می‌شنویم که شاید او بماند، ولی من معتقدم فوتبال ما با این مربی 10 سال عقب افتاد و ادامه همکاری با وی منطقی نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما در سال‌های گذشته می‌توانستیم از مربی ایرانی استفاده کنیم، ولی این کار را نکردیم. واقعاً چه ایرادی دارد که یک بار مربی ایرانی را هم امتحان کنیم؟ قطعاً از این موضوع ضرر نخواهیم کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که کدام مربی را بهترین گزینه برای تیم ملی می‌داند، اظهار داشت: فکر می‌کنم یک مربی جوان بتواند جواب بدهد و این را هم باید در نظر گرفت که فقط یک سال تا جام ملت‌های آسیا فرصت داریم. انتخاب سرمربی تیم ملی هم فکر می‌کنم یکی دو ماه زمان ببرد و نظر من این است که می‌توان جواد نکونام را انتخاب کرد.

اختر تصریح کرد: نکونام در رده ملی و باشگاهی کارنامه روشنی دارد و در بین تمام لژیونرهایی که در این چند سال در خارج از ایران بازی کردند بالاترین شخصیت را دارد. او روی کارش وقت می‌گذارد و در حال حاضر بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است. اگر هم قرار باشد مربی ایرانی دیگری انتخاب شود قطعاً باز هم گزینه‌هایی وجود دارند که جواب بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها