فرانس فوتبال: سانه با شکستن رکورد بوندس‌لیگا به بایرن مونیخ می‌رود/ مهاجم آلمانی وارث پیراهن روبن می‌شود

مطابق اعلام سایت فرانس فوتبال، لروی سانه به‌زودی با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد امضا می‌کند.

فرانس فوتبال: سانه با شکستن رکورد بوندس‌لیگا به بایرن مونیخ می‌رود/ مهاجم آلمانی وارث پیراهن روبن می‌شود

سایت «فرانس فوتبال» در گزارشی که عصر امروز (دوشنبه) منتشر کرد، از انتقال لروی سانه به باشگاه بایرن مونیخ خبر داد.

این رسانه فرانسوی نوشته است که باشگاه‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ بر سر انتقال سانه به توافق رسیده‌اند و این بازیکن در ازای مبلغی حدود 110 میلیون یورو که بزرگ‌ترین انتقال بوندس‌لیگا محسوب می‌شود، قراردادی پنج ساله با باشگاه بایرن مونیخ می‌بندد. هافبک 24 ساله منچسترسیتی که تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد، خود را برای پیوستن به بایرن آماده می‌کند.

در صورت تحقق این انتقال، سانه با دریافت سالانه 18 میلیون یورو از رکورد 16 میلیون یورویی روبرت لواندوفسکی عبور می‌کند. همچنین این نخستین بار در آلمان است که یک انتقال به  مبلغ 110 میلیون یورو می‌رسد.

این در حالی است که این بازیکن آلمانی در دیدار جام خیریه انگلیس، از ناحیه زانو مصدوم شد که میزان آن هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد تنها این مصدومیت و رد شدنش در تست‌های پزشکی می‌تواند انتقال سانه را به بایرن مونیخ منتفی کند.

نشریه فرانس فوتبال در ادامه نوشته است، سانه، کسی که در بازی اخیر منچسترسیتی و لیورپول در جام خیریه انگلیس مصدوم شد - در فصل آینده پیراهن شماره 10 بایرن مونیخ را به تن خواهد کرد، پیراهنی که تا پیش از این به آرین روبن تعلق داشت.

ظاهراً نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ هم قصد دارد از سانه در پستی استفاده کند که پیش از این فرانک ریبری حضور داشت و به این ترتیب او بال راست جدید قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا خواهد شد.

خرید سانه، مجموع هزینه‌های بایرن مونیخ برای خرید بازیکن در فصل جدید را به 230 میلیون یورو افزایش خواهد داد هرچند که هنوز هم احتمال اضافه شدن بازیکنان دیگر به این تیم وجود دارد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها