ستاره‌هایی که به نیمکت پیچ شده‌اند

حسین مرادمند بازیکنی است که در ابتدای فصل تا امروز تنها در دوسه بازی برای آبی پوشان به میدان رفت.

ستاره‌هایی که به نیمکت پیچ شده‌اند

استقلال در ابتدای فصل بمبارانی از نقل و انتقالات را انجام داد. مصطفی آجورلو گران ترین استقلال تاریخ را آماده کرد تا بتواند به فرهاد مجیدی که این تیم را بعد از قهرمانی به مقصد امارات ترک کرد ثابت کند که می‌تواند تیمش را بدون این مربی هم قهرمان کند.

او بازیکنانی مثل محمد محبی، مهدی قایدی، پیمان بابایی، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی و حتی کاوره رضایی را هم جذب کرد( او به خاطر پر بودن لیست راهی تراکتور شد) و قرارداد نفراتی چون سیلوا، یامگا، عارف غلامی، حسین مرادمند و ... را تمدید کرد و حتی رضاوند را هم از فولاد برگرداند تا این تیم با قوای کامل وارد مسابقات شود اما با گذشت ۱۹ هفته برخی از بازیکنان این تیم اصلا در تفکرات این مربی جایی ندارند و تبدیل به مهره‌هایی سوخته و نیمکت نشین تبدیل شده‌اند.

حسین مرادمند بازیکنی است که در ابتدای فصل تا امروز تنها در دوسه بازی برای آبی پوشان به میدان رفت و شاید اگر مصدوم هم نمی‌شد باز هم اتفاقی در مورد وی رخ نمی‌داد و او همچنان روی نیمکت می‌نشست. سجاد شهباززاده که با کلی سر و صدا به استقلال پیوست در این تیم یک نیمکت نشین محض است تا جایی که دو هفته قبل در ورزشگاه ازادی به خبرنگاران گفت‌ اگر به من فرصت کافی بدهند قطعا شرایط را تغییر می‌دهم. سیاوش یزدانی که حالا مهره فیکس سپاهان شده تا زمانی که غلامی مصدوم نشده بود در استقلال مهره‌ای نیمکت نشین بود و در نهایت این تیم را ترک کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها