تارتار: برای هر زمان از بازی مقابل استقلال برنامه داریم

امیدوارم بتوانیم بازی‌ خوبی ارائه کنیم و از هواداران می‌خواهم برای‌مان دعا کنند که برنده بازی شویم.

تارتار: برای هر زمان از بازی مقابل استقلال برنامه داریم

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: امسال بازی آسان نداریم، ولی برخی از بازی‌ها برای بازیکنان انگیزه مضاعفی را ایجاد می‌کند. دیدار فردا از آن دست بازی‌هایی است که نیازی به ایجاد انگیزه از سوی مربیان نیست.

وی در ادامه افزود: انتخاب 11 نفر برای من خیلی سخت است، چون همه بازیکنانم خوب تمرین کردند و انگیزه دارند. سعی می‌کنیم تغییرات زیادی نداشته باشیم و بازی حساب‌شده‌ای را ارائه کنیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و زمان خوبی در اختیار داشتیم. سعی می‌کنیم دوندگی زیادی داشته باشیم. اگر کم‌اشتباه باشیم می‌توانیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه در فصل بیست‌ودوم هنوز تیمش شکستی را تجربه نکرده است، گفت: فکر می‌کنم فولاد هم شکستی نداشته است و تا نیمه اول بازی‌اش با پیکان هم نتیجه صفر - صفر بوده است. کاری به این مسائل نداریم و هیچ‌وقت برای مساوی کردن بازی نکردیم و در بازی‌ها بد آوردیم. دوست داریم گل نخوریم و برای موفقیت باید یک دفاع مستحکم داشته باشید، این حتی برای تیمی که می‌خواهد قهرمان هم شود مهم است. سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم.

تارتار همچنین یادآور شد: استقلال تیمی است که از فضای پشت مدافعان به دلیل بازیکنان سرعتی که دارد، به خوبی استفاده می‌کند. برای هر زمان از بازی برنامه داریم و امیدوارم بچه‌ها برنامه‌ها را خوب اجرا کنند و بتوانیم تیم بزرگ استقلال را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حواشی داوری عنوان کرد: صحبت‌های لازم در اوایل هفته درباره داوری صحبت شده است، ولی برای اینکه تمرکز آقای پیام حیدری که یکی از بهترین داوران ماست به‌هم نخورد، هیچ صحبتی نمی‌کنم. مطمئنم داوری روز خوبی را فارغ از هر نتیجه‌ای سپری خواهد کرد. برای آقای حیدری هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره وضعیت مصدومان ذوب‌آهن یادآور شد: ابراهیم‌زاده یکی از بهترین بازیکنان ماست و از هفته دوم آسیب‌دیده است. همچنین محمدعلی فرامرزی را هم در پست دفاع چپ نداریم. امیرحسین جدی در پست غیرتخصصی‌اش در دو بازی قبلی فوق‌العاده کار کرده است. سعید باقرپسند را نیز در اختیار نداریم.

تارتار در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم بازی‌ خوبی ارائه کنیم و از هواداران می‌خواهم برای‌مان دعا کنند که برنده بازی شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها