یحیی در مورد نعمتی کوتاه می‌آید؟

با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات نعمتی حاضر به فسخ قرارداد با پرسپولیس نشد.

یحیی در مورد نعمتی کوتاه می‌آید؟

با شروع زمان نقل و انتقالات زمستانی یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس نام حامد پاکدل و سیامک نعمتی در لیست مازاد خود تیم خود قرار داد. این مسأله باعث شد تا حامد پاکدل بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس راهی تراکتور شود اما وضعیت سیامک نعمتی نامشخص ماند.

با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات نعمتی حاضر به فسخ قرارداد با پرسپولیس نشد تا نام او همچنان در لیست سرخ‌پوشان باقی بماند. این در حالی است که مذاکرات مختلفی بین مسؤولان باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های نعمتی انجام شد اما در نهایت دو طرف به فسخ قرارداد نرسیدند. حتی سیامک نعمتی روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت که این جلسه هم منتهی به خروجی برای پرسپولیسی‌ها نشد.

در اینباره شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی تا حدود زیادی از موضع قبلی خود نسبت به سیامک نعمتی کوتاه آمده و احتمال ماندن این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان زیاد است. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد سیامک نعمتی از بعد از بازی با آلومینیوم اراک مجدداً به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت تا فوتبال خود را  تحت نظر یحیی گل‌محمدی ادامه دهد.

با این همه بازگشت نعمتی به تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد فقط به نظر سرمربی بستگی ندارد اما چیزی که مشخص است این است که گل‌محمدی تا حد زیادی از موضع قبلی خود برای کنار گذاشتن سیامک نعمتی کوتاه آمده و همین موضوع این امیدواری را برای این بازیکن ایجاد کرده تا بتواند در این تیم باقی بماند.

درباره حضور نعمتی در لیست مازاد پرسپولیس برخی‌ها مدعی بودند که یحیی گل‌محمدی از شرایط تمرین رضایت ندارد و اعلام کرده او مثل گذشته در تمرینات پرتلاش حاضر نمی‌شود اما این بازیکن که گل صعود سرخ‌پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 را به ثمر رسانده قصد دارد با حضور مجدد در تمرینات شرایط بهتری را برای خود فراهم کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها