پیوند تنگاتنگ چین و ایتالیا؛ میانبر رسیدن «بیل» به سن‌سیرو پیوند تنگاتنگ چین و ایتالیا؛ میانبر رسیدن «بیل» به سن‌سیرو

در حالی که شایعه انتقال «گرت بیل» به تیم جیانگسو سونینگ چین داغ شده اما به نظر می رسد با توجه به رابطه نزدیک این باشگاه چینی با اینترمیلان، این انتقال بیشتری نوعی میانبر برای رسیدن مهاجم ولزی به سن سیرو باشد.

پیوند تنگاتنگ چین و ایتالیا؛ میانبر رسیدن «بیل» به سن‌سیرو
پیوند تنگاتنگ چین و ایتالیا؛ میانبر رسیدن «بیل» به سن‌سیرو

شایعه انتقال «گرت بیل» به تیم جیانگسو سونینگ چین به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های فصل نقل و انتقالاتی تابستان سال جاری بدل شده است اما حتی اگر انتقال مرد ولزی به چین قطعی شود هیچ تضمینی وجود ندارد که وی برای تیم چینی به میدان برود و براساس گزارش‌ها رابطه تنگاتنگ این تیم با باشگاه اینترمیلان می‌تواند تونل منتهی به سن‌سیرو باشد!

گزارش‌های هفته جاری مدعی شدند که بیل قرار است با قراردادی سه ساله و به ارزش هفته‌ای یک میلیون پوند به جیانگسو ملحق شود و رئال مادرید را پس از ۶ سال ترک کند؛ جایی که وی به همراه کهکشانی‌ها چهار بار لیگ قهرمانان و یک بار لالیگا را فتح کرد.

اما در صورت تحقق این انتقال تضمینی وجود ندارد که بیل پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات میان فصل چین در روز چهارشنبه، برای این تیم در سوپر لیگ این کشور به میدان برود.

جیانگسو جمعه هفته پیش رو با گوانگژو روبرو خواهد شد و با سه تیم صدرنشین سوپر لیگ چین یعنی گوانگژو، شانگهای و بیژینگ گوان که در کورس قهرمانی هستند، فاصله زیادی دارد.

در حقیقت بهترین جایگاهی که جیانگسو می‌تواند نسبت به فتح آن امیدوار باشد عنوان چهارمی است اما شاید نیازی نباشد که بیل خود را بابت این موضوع و فرم خانگی تیم جدیدش نگران کند!

شرکت خرده فروشی لوازم الکترونیک سونینگ که از اواخر سال ۲۰۱۵ مالکیت این باشگاه را به دست گرفت یکی از سهامداران عمده باشگاه اینترمیلان ایتالیا نیز محسوب می‌شود! بنابراین احتمال انتقال قرضی مرد ولزی به ایتالیا و بازی در تیم تحت هدایت «آنتونیو کونته» یکی از گزینه هایی است که می‌تواند باعث غافلگیر شدن همه از جمله کهکشانی‌ها شود.

باشگاه جیانگسو در سال ۲۰۱۷ و در مورد پرونده «ترنت ساینزبری» سابقه چنین حرکتی را دارد.

جیانگسو در آستانه فصل ۲۰۱۶ سوپر لیگ چین، ساینزبری را از لیگ هلند خریداری کرد؛ همزمان با برهه‌ای که این تیم قصد داشت تا از مقررات استفاده از چهار بازیکن خارجی (به شرط خریداری یک بازیکن از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا) بهره ببرد و این بازیکن تمام معیارها را داشت.

با این حال، تنها چند روز قبل از آغاز فصل، اتحادیه فوتبال چین با صدور دستورالعملی سهمیه بازیکنان آسیایی را کاهش داد و در نتیجه آینده ساینزبری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و در نتیجه در آستانه آغاز فصل، مدافع میانی به طور قرضی و با قراردادی ۶ ماهه راهی سری‌آ شد.

این خط واصل ارتباطی ۲ باشگاه در موردی دیگر مسیری بالعکس را طی کرد؛ جایی که سال گذشته «ادر» وینگر ایتالیایی از اینتر راهی جیانگسو شد و این در حالی بود که «میراندا» آخرین خرید جیانگسو لقب گرفته بود.

بر این اساس و با توجه به ترافیک نقل و انتقالاتی رو به افزایش مابین میلان و نانجینگ (شهری که جیانگسو به آن تعلق دارد)، گزینه حضور بیل در سن سیرو به جای ورزشگاه المپیک نیانجینگ نه تنها واقعی بلکه بسیار محتمل نیز به نظر می‌رسد.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها