پیکه: «نیمار» باید خواسته‌اش را بی‌پرده بگوید

«جرارد پیکه» با اشاره به اینکه هنوز با «نیمار» رابطه دوستی دارد، به هم تیمی اسبق خود توصیه کرد که از لاک خود بیرون آمده و در مورد بازگشت احتمالی به نیوکمپ به صراحت حرف بزند.

نیمار آگوست ۲۰۱۷ با قرارداد رکوردشکن ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلون راهی پاریس شد؛ انتقالی که پس از انتشار تصویری توسط پیکه در توییتر به همراه مرد برزیلی که با جمله کوتاه «او می ماند» همراه بود، غیر محتمل به نظر می‌رسید!

با این حال، ۲ سال پس از این انتقال فیل مهاجم برزیلی یاد هندوستان کرده و وی مشتاق است به نیوکمپ بازگردد و در این بین آبی اناری‌ها در تلاش هستند تا برای این جابجایی با تیم پاریسی به توافقی منطقی برسند.

پیکه که به همراه بارسلونا در میامی آمریکا به سر می‌برد، در پاسخ به احتمال بازگشت مرد برزیلی اظهار داشت: او بازیکن بزرگی است و رختکن، شهر و باشگاه بارسلونا را به خوبی می‌شناسد؛ اما بعضی‌ها از نوع رفتن او ناراحت هستند؛ در صورتی که چنین احتمالی قوت بگیرد به شخصه از دیدن دوباره او هیجانزده خواهم شد اما این توافق پیچیدگی زیادی دارد و در حال حاضر نیمار بازیکن پیاس‌جی است.

پیکه در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا وی هنوز با نیمار ارتباط دارد یا خبر، تصریح کرد: البته؛  هنوز با هم حرف می‌زنیم اما این مکالمات شخصی است و گفتن آن درست نیست؛ اما در نهایت این خود نیمار است که باید خواسته‌اش را بیان کند؛ تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که در سال‌هایی که با هم گذراندیم او چه داخل و چه خارج زمین فوق العاده بود و باید منتظر پیشرفت داستان انتقال او باشیم.

در حالی که آینده نیمار در هاله ای از ابهام قرار دارد، هم تیمی وی در سلسائو یعنی «فیلیپه کوتینیو» در آستانه جدایی از بارسا قرار داشته و تاتنهام اولین مشتری مرد ۲۷ ساله البته به طور قرضی است.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها