چراغ سبز رونالدو به یوونتوسی‌ها برای جذب ایکاردی

باشگاه یوونتوس با تأیید رونالدو، قصد به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی اینتر را دارد.

 چراغ سبز رونالدو به یوونتوسی‌ها برای جذب ایکاردی

باشگاه یوونتوس که در مذاکره با منچستریونایتد بر سر معاوضه پائولو دیبالا و روملو لوکاکو به بن‌بست خورد، بار دیگر نظرش را معطوف به جذب مائورو ایکاردی کرده است، مهاجمی که پس از حاشیه‌های زیادی که فصل گذشته داشت از سوی باشگاه اینتر در لیست فروش قرار گرفته است.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد باشگاه یوونتوس با تأیید کریستیانو رونالدو پرتغالی که پذیرفته ایکاردی 26 ساله زوجش در خط حمله بانوی پیر شود، در جذب این مهاجم آرژانتینی مصمم‌تر شده و برای این کار وارد مذاکره با باشگاه اینتر خواهد شد.

این نشریه ایتالیایی مدعی شد رونالدو معتقد است با حضور مائورو ایکاردی، فضا در زمین برای حرکات او در خط حمله بازتر می‌شود. طبق این گزارش، یوونتوس بعد از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در انگلیس در روز پنجشنبه، مذاکراتش را با اینتر بر سر ایکاردی از سر خواهد گرفت، چون هنوز نسبت به معاوضه دیبالا و لوکاکو امیدوار است.

ایکاردی که در سال 2011 از بارسلونا به اینتر پیوست، در 6 فصل اخیر در 219 بازی برای این تیم ایتالیایی به میدان رفته و 124 گل هم به ثمر رسانده است. او تا سال 2021 با نراتزوری قرارداد دارد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها