بارسا در آستانه بازگشت به جایی که در آن مثلث MSN دفن شد

زمانی‌ که «لوئیس سوارز» امشب پا به ورزشگاه هارد راک میامی بگذارد، تداعی شدن خاطرات تابستان ۲۰۱۷ در ذهن وی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود؛ آخرین باری که او به عنوان عضوی از مثلث معروف ام‌اس‌ان (MSN) بودن در کنار نیمار را تجربه کرد.

بارسا در آستانه بازگشت به جایی که در آن مثلث MSN دفن شد

بهترین مثلث هجومی بارسلونا به زحمت سه فصل دوام آورد اما این مدت برای تاریخ‌سازی کفایت می‌کرد؛ آنها پابه‌پای یکدیگر برای دومین بار در تاریخ باشگاه سه گانه را فتح کردند و در مجموع به ازای هر فصل بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رساندند.

زمانی که مرد برزیلی نیوکمپ را به مقصد پارک‌دوپرنس ترک کرد، زنجیره گل‌ها و پاس گل‌های بی‌وقفه مثلث ام اس ان گسسته شد و روی عدد شگفت انگیز ۳۶۴ گل و ۲۱۱ پاس گل ثابت ماند!

رئال مادرید آخرین تیمی بود که در برابر این مثلث وحشتناک صف‌آرایی کرد؛ آخرین بازی نیمار با پیروزی ۳ بر ۲ بارسلونا به پایان رسید و «لیونل مسی» تنها عضو این مثلث بود که در آن روز از گل بی‌نصیب نماند.

بازی مقابل سفیدپوشان مادرید نه تنها آخرین بازی تور آمریکایی آبی اناری‌ها بود بلکه پایان سریال جذاب فوتبال نیمار در جمع کاتالان ها لقب گرفت؛ داستان آن تور در نیوجرسی، نیویورک، واشنگتن و میامی شکل گرفت و خبرنگاران کوچکترین اطلاعی از رفتن یا ماندن مهاجم برزیلی نداشتند!

و حالا پس از گذشت ۲ سال نیمار بار دیگر نقش اصلی داستان است؛ حکایت‌های زیادی پیرامون او به گوش می‌رسد اما این بار بحث در مورد بازگشت وی به نیوکمپ است.

تا به امروز، باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسیده است که بازگرداندن نیمار به نیوکمپ اگر نگوییم محال اما فرآیند به شدت دشواری خواهد بود اما آنها ناامید نشده اند درست مثل ۲ سال پیش پاری‌سن‌ژرمن!

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها