کروس: برگرداندن رئال مادرید به جایگاه قبل، سخت است

هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که این تیم از روزهای اوجش در دوره اولی مربیگری زیزو در سانتیاگو برنابئو فاصله گرفته است.

کروس: برگرداندن رئال مادرید به جایگاه قبل، سخت است

به نقل از نشریه مارکا، تونی کروس، به عنوان یکی از باتجربه‌های ترکیب فعلی رئال مادرید و کسی که 5 فصل بازی در این تیم را تجربه کرده، معتقد است که مقایسه این تیم در حال حاضر با تیمی که سه فصل متوالی با هدایت زین‌الدین زیدان قهرمان اروپا شد، غیرمنصفانه است. به نظر هافبک آلمانی کهکشانی‌ها، یکی از راه‌هایی که رئال مادرید می‌تواند به روزهای اوجش در دوره اولی مربیگری زیزو برگردد، جذاب‌تر بازی کردن است.

کروس به نشریه کیکر آلمان گفت: ما می‌خواهیم که بازی‌هایی بهتر و با ثبات‌تر ارائه کنیم. این خیلی مهم است چون وقتی که زیبا بازی کنیم سایر چیزها خود به خود می‌آیند. اگر بهتر بازی کنید، ناخودآگاه در مسیر جنگیدن برای کسب عناوین قهرمانی هم قرار خواهید گرفت.

با وجود کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا با هدایت زیدان، تونی کروس می‌گوید مقایسه تیم فعلی‌اش با تیم دورفه قبلی مربیگری زیدان کمکی به او و هم‌تیمی‌هایش نمی‌کند.

او ادامه داد: برگرداندن تیم به جایگاهش قبل از رفتن زیدان، سخت است. رسیدن به آن سطح واقعاً دشوار خواهد بود. تیم ما در ماه مارس امسال که زیدان برگشت، نسبت به زمانی که او ما را ترک کرد، شرایط متفاوتی داشت.

هافبک آلمانی کهکشانی‌ها درباره هافبک جدید رئال مادرید، لوکا یوویچ هم اظهار داشت: او به خوبی خودش را با سایر بازیکنان هماهنگ کرده است اما او بدشانسی آورد که مصدوم شد. یوویچ بازیکنی است که با ورودش تیم ما را تقویت خواهد کرد و در گلزنی هم تبحر دارد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها