عنایتی: سوت‌های داور سبب آزار ما شد/ نفت مسجدسلیمان با قدرت بازمی‌گردد

خط حمله هم درست می‌شود، چون مهره‌هایی داریم که اگر با خط فکری ما آشنا بشوند، بهتر کار می‌کنند.

عنایتی: سوت‌های داور سبب آزار ما شد/ نفت مسجدسلیمان با قدرت بازمی‌گردد

رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل نفت مسجد سلیمان مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: قبلا هم گفتم که بازی خیلی سختی را پیش رو داریم. من اطلاعات خوبی از تیم هوادار داشتم. شانس این را داشتیم که برنده شویم، چون موقعیت‌های خوبی را داشتیم، اما بار روانی که در چند هفته گذشته تیم ما را اذیت می‌کرد، اجازه نداد به نتیجه ای بهتر از تساوی برسیم، اما به آینده امیدوار شدیم. 

وی ادامه داد: امروز داور یک مقدار تمرکز تیم ما را گرفت. وضعیت ما که همین طوری بد است و قرار نیست داور هم تاثیر بگذارد. توپ در یک قدمی داور به دست بازیکن حریف خورد و پنالتی نگرفت. سوت‌هایی زده شد که تیم ما را اذیت کرد. خواهش می‌کنم که تحت تاثیر جو قرار نگیرید، چون تیم نفت به شرایط خوبش باز می‌گردد و جدول را تغییر می‌دهد. امیدوارم این اتحاد و همدلی که به وجود آمده در 13 فینالی که تا پایان فصل داریم، ادامه پیدا کند و جشن ماندن در لیگ را بگیریم، هرچند کار سختی است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه خط دفاعی تیم خوب بود و خط حمله در گلزنی مشکل داشت، گفت: اجازه دهید پله به پله جلو برویم. ما آمار عجیبی در گل‌های خورده در لیگ داریم و امیدوار کننده برای من این بود که امروز گل نخوردیم و این می‌تواند پیشرفت خوبی برای ما باشد. خط حمله هم درست می‌شود، چون مهره‌هایی داریم که اگر با خط فکری ما آشنا بشوند، بهتر کار می‌کنند.  2، 3 بازیکن دیگر در ادامه به تیم ما اضافه می‌شوند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها