پشت پرده ماندن نعمتی در پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست مازاد خود قرار داده بود.

پشت پرده ماندن نعمتی در پرسپولیس

 فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل در حالی ساعت 24 روز گذشته به پایان رسید که سیامک نعمتی قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرد تا آینده مبهمی برای حضور در این تیم در انتظار این بازیکن باشد. این در حالی است که این بازیکن در سال جاری قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود!

یحیی گل‌محمدی نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست مازاد خود قرار داده بود که این مسأله باعث شد تا پاکدل راهی تراکتور شود اما نعمتی که تیم‌هایی مثل تراکتور، فولاد و گل‌گهر را خواهان خود می‌دید ترجیح داد در پرسپولیس بماند؛ آن هم در حالی که اعلام عدم نیاز گل‌محمدی نسبت به این بازیکن کار او را سخت خواهد کرد.

مذاکرات برای فسخ قرارداد نعمتی تا آخرین لحظات نقل و انتقالات ادامه داشت اما مدیر برنامه‌های این بازیکن در نهایت موفق به فسخ قرارداد نشد و حالا باید دید که شماره 88 پرسپولیس چه شرایطی در این تیم پیدا خواهد کرد.

نعمتی در حالی قراردادش با پرسپولیس فسخ نشد که به او پیشنهاد داده شده بود تا یک و نیم میلیارد تومان بابت صدور رضایت‌نامه‌اش را به صورت قسطی به پرسپولیس بپردازد و توافق‌نامه‌ای برای فسخ امضاء کند اما این بازیکن زیر بار این مسأله هم نرفت تا در این تیم ماندگار شود.

این اتفاق در حالی رخ داده که باید دید یحیی گل‌محمدی نسبت به تصمیمش برای مازاد اعلام کردن نعمتی تجدیدنظر می‌کند و سیامک دوباره به پرسپولیس برمی‌گردد یا اینکه این بازیکن باید نیم‌فصل را خارج از تمرین و مسابقات رسمی سپری کند. پرسپولیس امروز با فولاد خوزستان بازی دارد و به همین خاطر مسؤولان باشگاه منتظر واکنش سرمربی این تیم بعد از این بازی هستند تا تصمیم خود را در خصوص آینده سیامک نعمتی در پرسپولیس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها