بابایی: استقلال متفاوتی در نیم فصل دوم خواهید دید/ در گل زدن بدشانس بودن

ساپینتو واقعا مربی با دانشی است و در تمام اوقات به دنبال بهترین اتفاق برای استقلال است.

بابایی: استقلال متفاوتی در نیم فصل دوم خواهید دید/ در گل زدن بدشانس بودن

بابایی که به واسطه نمایش قابل قبول در تراکتور در ابتدای فصل به استقلال پیوست، بعد از مدت‌ها لب به صحبت گشود و در گفت‌و‌گویی از شرایطش در استقلال، بازی با سپاهان و تجربه کار با ساپینتو گفت که در ادامه می‌خوانید؛


* سه امتیاز مهمی را در اصفهان از دست دادید. در حالی که سرمربی تیم معتقد بود استقلال یک بازی خوب را مقابل سپاهان به نمایش گذاشت؟

کاملا برای این بازی آماده بودیم و من هم معتقدم سرمربی تیم کاملا حرف درستی زده است. درست است که بازی دشواری در اصفهان مقابل سپاهان داشتیم که همیشه یکی از بهترین‌های لیگ و از مدعیان به حساب می آید اما اگر دچار بدشانسی نبودیم بدون شک دست خالی به خانه بر نمی‌گشتیم.

* باخت در این بازی و دست خالی برگشتن استقلال به خانه حسابی فشارها را به تیم از سوی هواداران و حتی پیشکسوتان زیاد کرده است و خیلی‌ها معتقدند تیم ساپینتو شانس قهرمانی را از دست داد؟‌

به هرحال طبیعی است تیمی مثل استقلال با این حجم هوادار پرشور که همین‌جا باید بگویم امیدوارم هرچه زودتر آن‌ها را در ورزشگاه ببینیم تا قدرت ما بیشتر شود، نتیجه نگرفتنش باعث دلنگرانی شود. با این حال استقلال هنوز هم یکی از اصلی ترین شانس‌های قهرمانی است و جبران فاصله امتیازی تا صدر با توجه به بازی‌های زیادی که پیش رو داریم، دور از دسترس نیست.

 پس تو معتقدی استقلال هنوز مدعی دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خودش است؟‌

قطعا همین طور است. تیم خوب و با کیفیتی داریم و به نظرم تنها بدشانسی عامل از دست دادن امتیازات در چند بازی اخیر برای ما بوده است. شما شروع استقلال را در لیگ امسال نگاه کنید که با قدرت کار را پیش برد اما مصدومیت٬های پیاپی بازیکنان که دست سرمربی تیم را خالی گذاشت و برخی مسائل داوری باعث شد، نتوانیم روند خوبمان را طی کنیم و شانس دیگر تیم‌ها پررنگ تر شد. ما الان بیش از گذشته به حمایت هواداران و پیشکسوتان نیاز داریم تا با حفظ آرامش تیم مجددا در مسیر خوب‌مان که این چند هفته از آن فاصله گرفتیم قرار بگیریم. شک نکنید تکرار قهرمانی دوباره لیگ برای این استقلال عملیات غیرممکن نیست چون فاصله زیادی تا پایان لیگ داریم و جام را آخر فصل می‌دهند.

* عملکرد خودت را به عنوان یکی از تازه واردهای استقلال تا به اینجا در این تیم چطور می بینی؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم اما متاسفانه با کارتی که در تقابل با سپاهان گرفتم، بازی این هفته مقابل ملوان را از دست دادم. روند خوبی را با استقلال دنبال می کنم و تنها هدفم این است که هر لحظه کادر فنی نیاز به من در بازی داشت، بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم. شروع خوبی در استقلال داشتم و هر لحظه آماده درخشش بودم اما همان‌طور که گفتم با بدشانسی یک مصدومیت بد‌موقع نصیبم شد و از شرایط ایده‌آل دور شدم. با اینکه 16 هفته از لیگ گذشته اما مطمئن هستم در نیم فصل دوم با تلاش بیشتر عملکردی به مراتب بهتر خواهم داشت.

با آمدنت هواداران انتظار زدن گل‌های زیادی از تو داشتند اما در این مسیر موفق نبودی؟

راستش را بخواهید از حیث گلزنی، امسال خیلی بدشانس بودم و اگر توپ‌هایی که در ابتدای فصل زدم و به تیرک خورد وارد دروازه شده بود الان در جدول گلزنان جایگاه بهتری داشتم مثل بازی با فولاد که بهترین نمایش را با استقلال داشتم اما نه داور برای ما پنالتی گرفت و نه توپم به جای خوردن به تیرک وارد دروازه شد. با این حال لیگ امسال بهترین گلزنش بعد از 16 هفته تنها 6 گل زده است و تمام بازیکنان این فرصت را دارند که خودشان را به نحوی در وضعیت بهترین در جدول گلزنان قرار دهند. گلزنی را دوست دارم اما مهم‌تر از گلزنی برای من موفقیت استقلال و پیاده کردن آن چیزی است که کادر فنی در هر بازی از من می‌خواهد و به واسطه آن من را به زمین باز می فرستند.

* تو تجربه کار با مربی‌های خارجی را در داخل و خارج از ایران داشتی. ساپینتو را چطور دیدی؟

ساپینتو واقعا مربی با دانشی است و در تمام اوقات به دنبال بهترین اتفاق برای استقلال است چون به نگرانی‌های هواداران تیم کاملا آگاه شده و روز به روز با شرایط فوتبال ایران بهتر آداپته می شود. خوشبختانه تمام بازیکنان با او راحت هستند و در تمرینات هرچه او می خواهد را با قدرت پیاده می کنند. شک ندارم نیم‌فصل دوم شرایط برای استقلال متفاوت‌تر خواهد بود و این امتیازاتی که حق‌مان نبود که از دست بدهیم را جبران می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها