محبی در تیررس مجیدی و استقلال

محبی درآخرین بازی تیمش مقابل مورینسی درحالی که دقیقه 76 به میدان رفته بود، موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را در شرایط سخت به ثمر برساند.

پیش از شروع رسمی نقل و انتقالات نیم فصل بارها شنیده شد که یکی از بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی برای تقویت خط هجومی تیمش، محمد محبی است. بازیکنی که پست تخصصی‌اش وینگر است و زمانی که برای سپاهان بازی می‌کرد (قبل از پیوستن به سانتاکلارا) یکی از اثرگذارترین بازیکنان این تیم اصفهانی محسوب می‌شد. 
محبی به‌دلیل همین درخشش در قاب چشمان تصمیم‌گیران باشگاه پرتغالی سانتاکلارا قرار گرفت و در نهایت عضو این باشگاه شد اما این بازیکن مستعد در ماه‌های آغازین حضورش دراین باشگاه شرایط مطلوبی نداشت، تا اینکه به تازگی تبدیل به یکی از مهره‌های تأثیرگذار این باشگاه شد. محبی درآخرین بازی تیمش مقابل مورینسی درحالی که دقیقه 76 به میدان رفته بود، موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را در شرایط سخت به ثمر برساند.
محبی در این دقایق به حدی اثرگذار بود که پایه‌گذار اخراج یکی از بازیکنان حریف هم شد تا سانتاکلارا بردی ارزشمند را تجربه کند و به جایگاه دهم جدول برسد و از وضعیتی نسبتاً امن در جدول برخوردار شود.
محبی در بازی با پورتو نیز که با برتری تیمش به پایان رسیده بود دقایقی در ترکیب حضور یافت و توانست اثرگذاری قابل توجهی در ترکیب سانتاکلارا داشته باشد. این وضعیت در حالی که باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن نامه رسمی ارسال کرده می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. 
شاید اگر محبی مانند روزهای آغازین حضورش در ترکیب تیم پرتغالی دائماً نیمکت‌نشین بود، می‌شد به حضور او در استقلال امید بست اما حالا که محبی به ترکیب تیمش بازگشته و اخیراً نیز پایش به گلزنی باز شده، بعید است که هم خودش و هم باشگاه سانتاکلارای پرتغال با این درخواست موافقت کنند.
البته باشگاه استقلال به تلاش خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن ادامه خواهد داد تا شاید ستاره سابق باشگاه سپاهان را در نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد. محبی غالباً در پست وینگر چپ بازی می‌کند؛ پستی که استقلال نیازمند بازیکنی در حد و اندازه او است و هر چند که جعفر سلمانی تلاش کرده به خط حمله استقلال نیز کمک کند و توفیقاتی هم داشته اما بدون شک حضور محبی منجر به تقویت بیشتر استقلال در این جناح خواهد شد و آبی‌ها با وجود او به تیمی رعب‌آور در خط حمله تبدیل خواهند شد. استقلال در جناح راست دستش کاملاً پر است و کوین یامگا توانسته به‌ عنوان بازیکنی گلزن کمک حال مجیدی باشد. حتی وریا غفوری هم حی و حاضر است تا در تمام پست‌های سمت راست به کار گرفته شود اما بودن بازیکنی در حد و اندازه محبی سمت چپ استقلال را متحول خواهد کرد و چه بسا همین خرید موجب قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم شود.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها