مجیدی: می‌خواستم خداحافظی‌ام شبیه فرهاد مجیدی باشد/ دربی ۴ بر ۲ بدترین خاطره فوتبالی‌ام است

انصافاً کادرفنی و مدیرعامل آلومینیوم اراک هم خیلی هوای من را داشتند و باید از آنها تشکر کنم.

مجیدی: می‌خواستم خداحافظی‌ام شبیه فرهاد مجیدی باشد/ دربی ۴ بر ۲ بدترین خاطره فوتبالی‌ام است

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید عمداً بازی خداحافظی‌اش را به فرهاد مجیدی شبیه کرده و شکست در دربی مقابل پرسپولیس، بدترین خاطره فوتبالی‌اش است.

میثم مجیدی پیرامون خداحافظی ناگهانی‌اش حین بازی معوقه آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: همواره تصمیم داشتم در اوج فوتبال را کنار بگذارم و ۲۰ سال پیش که فوتبال را شروع کردم، تصمیم گرفتم در شهر خودم فوتبال را به پایان برسانم. در این رابطه با مهدی رحمتی و چند نفر دیگر از دوستان مشورت کردم دیگر تصمیم گرفتم که حین بازی خداحافظی کنم و مثل خیلی از کارهایم خداحافظی‌ام سوپرایز باشد.

وی درباره تمایلش برای بازی خداحافظی مقابل استقلال عنوان کرد: خودم تمایل داشتم در بازی مقابل استقلال و در حضور هواداران بازی خداحافظی‌ام را برگزار کنم. اما به دلیل شرایط لیگ و اینکه احتمالاً در بازی برگشت هم امکان حضور هواداران نبود، خواستم حداقل تیمی را انتخاب کنم که استقلالی‌های زیادی داشته باشد. به همین دلیل بازی گل‌گهر را انتخاب کردم و آقای قلعه‌نویی که به عنوان یکی از مربیان پرافتخار و بزرگی که سابقه کار در استقلال را دارند. 

کاپیتان سابق آلومینیوم اراک درباره شباهت بازی خداحافظی‌اش با فرهاد مجیدی گفت: بله، عمداً این بازی را انتخاب کردم چرا که قلباً فرهاد مجیدی را دوست دارم و به عنوان یک استقلالی دوست داشتم بازی خداحافظی‌ام شبیه او باشد. علاوه بر فامیلی مجیدی، ورزشگاه خالی از تماشاگر، حضور قلعه‌نویی به عنوان مربی و مهدی رحمتی که در آن زمان دروازه‌بان استقلال بود حالا سرمربی تیم هستند. همه این شباهت‌ها انگیزه مضاعفی بود تا بازی خداحافظی‌ام شبیه آقا فرهاد باشد. انصافاً کادرفنی و مدیرعامل آلومینیوم اراک هم خیلی هوای من را داشتند و باید از آنها تشکر کنم.

کاپیتان سابق آلومینیوم اراک در پاسخ به اینکه چرا از لباس مشکی با عنوان خداحافظ فوتبال در زیر لباس تیمش استفاده کرد، گفت: هر فوتبالیستی دو بار می‌میرد. یکبار بعد خداحافظی با فوتبال و کنار گذاشتن آن و بار دیگر زمان مرگ واقعی‌اش. به همین دلیل از لباس سیاه با جمله خداحافظ فوتبال استفاده کردم. بالاخره بعد از ۲۰ سال کنار گذاشتن چیزی که به آن کلی علاقه داری آسان نیست. 

مجیدی در پاسخ به اینکه آیا بعد از خداحافظی به کادرفنی آلومینیوم اراک اضافه می‌شود، گفت: صحبت‌های اولیه در این خصوص انجام شده اگر قسمت باشد در خدمت آلومینیوم اراک هستیم. قرار است امروز با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای داشته باشیم و اگر به توافق برسیم همکاری خودمان را شروع کنیم.

وی درباره بازخورد هواداران استقلال درباره خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: بازخوردهای بسیار خوبی داشتیم و استقبال زیادی از این موضوع شد. شرمنده شمار زیاد هواداران هستم نمی‌توانم تک تک پاسخگوی آنها باشم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیرامون بهترین و بدترین خاطراتش از دوران فوتبالش تصریح کرد: در فوتبالم لحظات خوب کم نداشتم اما دعوتم به تیم ملی و صعود با آلومینیوم اراک به لیگ برتر بعد از ۱۸ سال جز بهترین خاطراتم بود. از طرف دیگر شکست ۴ بر ۲ مقابل پرسپولیس در دربی که برنده بودیم و کلی فرصت گلزنی داشتیم جز بدترین خاطره‌هایم بود. البته جدا شدن از استقلال هم برایم خیلی تلخ بود چرا که به این تیم خیلی علاقه داشتم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها