دلداری یحیی به دانیال اسماعیلی‌فر

ظاهرا دانیال اسماعیلی فر نیز به این نتیجه رسیده که شانسی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ندارد.

دلداری یحیی به دانیال اسماعیلی‌فر

ظاهرا دانیال اسماعیلی فر نیز به این نتیجه رسیده که شانسی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ندارد. او در این باره می‌گوید: «نسبتا عملکرد بدی نداشتم، ولی می‌توانستم خیلی بهتر باشم. شاید در این جام جهانی فرصت پیدا نکنم که به تیم ملی کمک کنم اما زندگی ادامه دارد. جام‌ملت‌ها هم در پیش است و من هنوز امیدوارم در هر ۲ تورنمنت حضور داشته باشم.»

شنیدیم پشت پرده این صحبت‌ها سرمربی حالا با تجربه پرسپولیس بوده است. یحیی گل محمدی که علاقه زیادی به سبک بازی دانیال اسماعیلی فر دارد در روزهای گذشته تلاش زیادی کرده است با روحیه دادن به ستاره تیمش او را برای آینده حفظ کند.

یحیی گل محمدی ضمن بر شمردن توانایی‌های دانیال اسماعیلی فر به او دلداری داده و گفته است: «جام جهانی را فراموش و خودت را برای جام ملت‌های آسیا آماده کن. مطمئن باش در جام ملت‌های آسیا مدافع راست فیکس تیم ملی خواهی بود و...»

این در حالی است که او یکی از بهترین‌های این فصل برای پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر مدافع راست این تیم بوده است. دانیال که بعد از چند فصل لینک شدن به پرسپولیس بالاخره در تابستان امسال به تیم محبوبش پیوست، در تمامی بازی‌های این فصل پرسپولیس به صورت فیکس بازی کرد و انصافا هم نمایش‌های بسیار خوبی از خودش نشان داد. اسماعیلی فر با وجود نمایش‌های خوب و ارسال ۴ پاس گل برای همبازیانش در این فصل، جایی در لیست تیم ملی ندارد و کی‌روش بازیکنانی مثل رامین رضاییان و صادق محرمی‌را به او ترجیح می‌دهد. حتی در مینی کمپ‌هایی که بعد از بازی‌های لیگ برتر برگزار می‌شود، خبری از دانیال نیست و این بازیکن با کیفیت فعلا پشت خط تیم ملی مانده است.

دانیال اسماعیلی فر آخرین بار زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت و در آخرین اردوی مرد کروات هم نادیده گرفته شد! با توجه به اینکه مدافع راست ساروی پرسپولیس متن حمایتی سردارآزمون از دراگان اسکوچیچ را باز نشر نکرده بود تصور می‌شد از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شود اما... مرد پرتغالی، رامین رضاییان و صادق محرمی را دارد که به نظر می‌رسد نگاه ویژه تری حداقل برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روی این دو داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها