درخشان: سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد

هیچ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر یا جام حذفی وجود ندارد.

درخشان: سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی در فصل جاری نیاز به تقویت دارد.

حمید درخشان درخصوص شرایط پرسپولیس و عملکرد این تیم در نیم فصل اول گفت: شرایط پرسپولیس بد نیست ولی این تیم در خط حمله نیاز به ترمیم و جذب بازیکن دارد. دیدید که یک تیم از لیگ دسته اول چگونه پرسپولیس را به دردسر انداخت پس نتیجه می‌گیریم کار شاگردان یحی گل محمدی راحت نیست و هیچ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر یا جام حذفی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند پرسپولیس با ادامه همین روند قهرمان خواهد شد ولی چه تضمینی وجود دارد که تا پایان فصل این روند ادامه داشته باشد؟ پرسپولیس باید در خط حمله تقویت شود، خصوصاً اینکه در نیم فصل دوم نتیجه‌ گرفتن سخت‌تر می‌شود و از طرفی تیم‌ها مقابل پرسپولیس که صدرنشین لیگ است با قدرت و انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص عدم انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان و تیم المپیک گفت: این تأخیر به هیچ عنوان برای فوتبال ما خوب نیست و نمی‌دانم چرا مسئولان فدراسیون فوتبال اینقدر تعلل دارند. اگر زمان را از دست بدهیم قطعاً ضرر خواهیم کرد.

درخشان در پاسخ به این پرسش که آیا موافق انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی است گفت: بله، اگر بخواهیم سرمربی خارجی انتخاب کنیم داستان‌های خاص خودش را دارد و زمان را هم از دست خواهیم داد.مربی خارجی نیاز به زمان دارد تا فوتبال ما را بشناسد. دوست ندارم از مربی خاصی اسم ببرم ولی به هر حال مربیان ایرانی می‌توانند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند و اگر امکانات در اختیارشان قرار دهیم قطعاً موفق خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها