آخرین خبر از وضعیت مصدومان استقلال

استقلال بعد از ریکاوری بازی با پرسپولیس، استراحت نکرد، به این خاطر که بازی بعدی اش به فاصله 5 روز برگزار می شود.

آخرین خبر از وضعیت مصدومان استقلال

استقلال برای بازی با پرسپولیس سه مصدوم در ترکیب داشت که هیچ یک از این بازیکنان در لیست استقلال قرار نگرفتند. عارف غلامی، ابوالفضل جلالی و علیرضا رضایی. دروازه بان دوم تیم استقلال بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس به اردوی تیم برگشت و به همراه تیم تمرین کرد به این خاطر که مصدومیت وی اسپاسم عضلانی بود.

امروز و در تمرین استقلال بر اساس تصاویر منتشره در کانال رسمی باشگاه، ابوالفضل جلالی با لباس شخصی حاضر شد و هم چنان فیزیوتراپی می کند. او با توجه به اینکه نزدیک به یک هفته است، به همراه تیم تمرین نمی کند، برای بازگشت به اردوی تیم نیاز به زمان دارد و به طور حتم در سفر به آبادان تیم را همراهی نخواهد کرد اما عارف غلامی به همراه تیم تمرین کرد و به نظر می رسد رفته رفته برای بازگشت به اردوی تیم آماده می شود.

آرش رضاوند  مصدوم جدید استقلال است که در بازی با پرسپولیس از ناحیه زانو آسیب دیده است. او امروز هم در تمرین تیم با لباس شخصی حاضر شد و با این شرایط دور از ذهن است استقلال را در سفر به آبادان همراهی کند. استقلال احتمالا این بازیکن را در چند بازی در اختیار نخواهد داشت. هنوز باشگاه استقلال به طور رسمی در مورد نوع مصدومیت و هم چنین دوران نقاهت این بازیکن اظهار نظر نکرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها