رزاق پور: شاهکار داوری را دیدید/ شغل کمک‌داور چه ربطی به زمین فوتبال دارد

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: شاهکار تیم داوری را در بازی استقلال و تراکتور دیدید.

رزاق پور: شاهکار داوری را دیدید/ شغل کمک‌داور چه ربطی به زمین فوتبال دارد

ابوالفضل رزاق‌پور پس از شکست دو بر یک تراکتور مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: ما دو بازی خوب را مقابل استقلال انجام دادیم. آنها هم موقعیت داشتند و استفاده نکردند، اما درنهایت با شاهکار تیم داوری دیدید چه اتفاقی رقم خورد. دیدید از لحاظ فوتبالی زورشان به ما نمی‌رسید و اینکه برای خیلی‌ها ناراحت کننده بود که تراکتور دو بار پشت سر هم استقلال را ببرد.

وی افزود: دیگرنمی‌دانیم باید چه کار کنیم و به چه کسی حرف بزنیم. هر وقت به ورزشگاه آزادی می‌آییم و با هر تیمی بازی می‌کنیم این مشکل را داریم. در بازی قبلی مقابل پرسپولیس هم دیدید چنین اتفاقاتی رخ داد و این هم از الان.

وی تصریح کرد: باید به تیم ما احترام بگذارند و به ویژه در نیم فصل دوم فوتبالی بازی کنند. خیلی زشت است که بخواهد این اتفاقات بیفتد. کمک داور الفاظی به کار می‌برد و می‌گوید من فلانی هستم. دوست عزیز هر کسی هستی برای خودت هستی. دلیل نمی‌شود که بخواهی با ما اینگونه صحبت کنی. کار خودت را درست انجام بده.

رزاق‌پور در خصوص اینکه کمک‌داور مسابقه اعلام کرده من سرهنگ نیروی انتظامی هستم توضیح داد: شغل او قابل احترام اما چه ربطی به زمین فوتبال دارد. اینجا زمین فوتبال است و دلیلی ندارد که بخواهد با این لحن صحبت کند. صحنه پنالتی دوم را ببینید چه اتفاقی افتاد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها