باقری: تحت فشار قرار داشتم و خودم از استقلال جدا شدم

متأسفانه اشتباهات داوری، بدشانسی و البته بی‌دقتی خودمان باعث شد که امتیازهای زیادی را از دست بدهیم.

باقری: تحت فشار قرار داشتم و خودم از استقلال جدا شدم

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، این تیم در بازی مقابل استقلال نشان داده که چه تیم قدرتمندی است.

فرشید باقری درباره تساوی مس رفسنجان مقابل استقلال و حاشیه‌هایی که درباره داوری این مسابقه ایجاد شد، گفت: از نظر من بازی کیفیت خوبی داشت و تیم ما فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشت‌. در مورد داوری هم کارشناسان نظر داده‌اند و بهتر است که من صحبتی نداشته باشم. ما مقابل استقلال نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم و حتی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم هر چند که آنها هم تیم باکیفیتی هستند و استقلال هم می‌توانست سه امتیاز را بگیرد. برای ما موضوع خوشحال کننده این بود که خوب فوتبال بازی کردیم و این تصور که به خاطر تساوی خوشحال بودیم، درست نیست. 

وی در مورد اینکه چرا مس رفسنجان از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشته‌ است، تأکید کرد: برخی معتقدند که تیم ما جزو تیم‌های پرهزینه لیگ برتر است، ولی من اصلاً این را قبول ندارم و باید بگویم که قراردادهای مس رفسنجان معمولی است و حتی امسال هم زیاد تغییر نداشتیم. ما فقط از این ناراحت هستیم که براساس کیفیت فنی خودمان امتیاز نگرفتیم و این جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار داریم به‌هیچ عنوان در استحقاق باشگاه مس نیست. متأسفانه اشتباهات داوری، بدشانسی و البته بی‌دقتی خودمان باعث شد که امتیازهای زیادی را از دست بدهیم.

باقری همچنین راجع به جدایی‌اش از استقلال یادآور شد: جدایی از این تیم خواسته خودم بود. من بیش از چهار فصل در استقلال حضور داشتم و متأسفانه نتوانسته بودیم جام بگیریم و به همین دلیل تحت فشار قرار داشتیم. دوست داشتم با جدایی از استقلال به این تیم کمک کنم، چون تحت فشار قرار داشتم و می‌خواستم با رفتن به یک تیم دیگر نفسی تازه کنم. من استقلال را دوست دارم و پوشیدن پیراهن این تیم یک افتخار بزرگ برایم محسوب می‌شود.

باقری در پایان تصریح کرد: من در شرایط سختی به گل‌گهر رفتم و متأسفانه در آنجا نتوانستم در حد انتظار ظاهر شوم. امیر قلعه‌نویی هم کمک زیادی به من کرد و باید از زحمات او تشکر کنم. در مس رفسنجان اما به شرایط خوبی رسیده‌ام و باید از محمد ربیعی تشکر کنم که از لحاظ ذهنی و روانی روی من کار کرد تا بتوانم به دوران اوج خودم نزدیک شوم. فکر می‌کنم حالا جواب اعتماد این مربی را داده‌ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها