مهدی‌پور: می‌توانیم اختلاف با پرسپولیس را جبران کنیم

شرمنده هواداران استقلال شدیم و باید هرچه زودتر خودمان را جمع و جور کنیم و بازی های آینده را ببریم.

مهدی‌پور: می‌توانیم اختلاف با پرسپولیس را جبران کنیم

استقلال در یک بازی حساس مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید و با توجه به برتری پرسپولیس مقابل گل گهر، صدرجدول دوباره به سرخ پوشان رسید. مهدی مهدی پور هافبک آبی ها معتقد است در بازی با مس داوری کاملا به ضرر آن ها بوده و یک پنالتی صددرصد برای استقلال گرفته نشده است. با مهدی در خصوص شرایط خودش، استقلال و البته اتفاقات بازی با مس رفسنجان گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

از بازی با مس رفسنجان شروع کنیم. دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادید.

بله متاسفانه این اتفاق افتاد و مقابل مس نتوانستیم نتیجه بگیریم. واقعا حیف شد که دو امتیاز را در تهران از دست دادیم. شرمنده هواداران استقلال شدیم و باید هرچه زودتر خودمان را جمع و جور کنیم و بازی های آینده را ببریم.

خیلی از هواداران و البته پیشکسوتان معتقد بودند استقلال در بازی با مس رفسنجان نمایش خوبی نداشت. به نظرت دلیلش چیست؟

من هم موافقم که خوب نبودیم. انتظار از تیم ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بسیار بالاست و هواداران حق دارند که از نمایش های ما در چند بازی اخیر ناراضی باشند. قبل از تعطیلات فرم فوق العاده ای داشتیم ولی تعطیلی طولانی مدت لیگ باعث شد تا از شرایط آرمانی دور شویم. به نظرم تیم ما بعد از تعطیلات لیگ و در ۳ بازی گذشته خوب کار نکرده ولی باید خیلی زود ریکاوری کنیم و خودمان را آماده بازی های حساس بعدی کنیم. واقعیتش را بخواهید من نه از عملکرد خودم راضی ام و نه از شرایط استقلال. قبل از جام جهانی فوتبال بسیار خوبی بازی می کردیم ولی الان نتوانستیم هنوز به فرم قبلی بازگردیم. من فکر می کنم کلا تعطیلی طولانی مدت باعث می شود تا تیم ها دوباره بدنسازی کنند ولی وقتی مسابقه ای در کار نباشد، تیم افت می کند. با این حال مطمئن هستم دوباره به روزهای خوبمان برمی گردیم و می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

در بازی مقابل مس رفسنجان خیلی به داور معترض بودید. در این مورد چه صحبتی داری؟

ببینید به نظرم داور روند بازی را تغییر داد. من کاملا به صحنه نزدیک بودم و دیدم مدافع مس با دست به توپ ضربه زد. دستش کاملا باز بود و جالب اینجاست من تقریبا کنار داور بودم و هر دو صحنه را دیدیم. نمی دانم چرا پنالتی به این واضحی را نگرفت. طبیعی است که اگر پنالتی گرفته می شد، شرایط بازی فرق می کرد و ما می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. من فکر می کنم مدافع حریف یک هفته تمرین گلری کرده بود که به این زیبایی توپ را دفع کرد. در یک صحنه دیگر و در یک متری داور ، بازیکن حریف مچ پای من را زد. داور دید از پای من خون می ریزد و حتی جوراب من سوراخ شد. نمی دانم چرا خطا نگرفت و ادامه بازی داد.

الان وضعیت مچ پایت چطور است؟

بعد از بازی درد شدیدی داشتم ولی الان کمی بهترم. با این حال درد دارم ولی داور خطا را نگرفت. واقعا خدا به من رحم کرد که مچم نشکست و خانه نشین نشدم. این برخوردها و مصدومیت ها ممکن است یک بازیکن را کلا از فوتبال دور کند و دیگر به شرایط ایده آل برنگردد. به هرحال خداراشکر که اتفاق بدتری مثل شکستگی برای من پیش نیامد.

به بازی مقابل تراکتور می رسی؟

تلاش می کنم این اتفاق بیفتد و بتوانم به تیم کمک کنم. گفتم که کمی درد دارم ولی سعی می کنم خودم را تا روز بازی به شرایط خوبی برسانم و اگر کادرفنی صلاح دانست بازی کنم.

با توجه به برد پرسپولیس اختلاف امتیاز شما با صدرجدول دوباره به ۲ امتیاز رسید. چقدر امیدواری که دوباره صدرنشین شوید؟

۲ امتیاز در فوتبال زیاد نیست. به خصوص اینکه هنوز ۱۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده و می توانیم این اختلاف امتیاز را جبران کنیم. برای تکرار قهرمانی باید خیلی سخت تلاش کنیم تا بتوانیم دوباره در پایان فصل جام را به هوادارانمان هدیه دهیم. شک نکنید دوباره به روزهای خوبمان برمی گردیم و نمایش های بسیار خوبی از استقلال خواهید دید.

در لیگ و جام حذفی باید به مصاف تراکتور بروید. این دو بازی را چطور می بینی؟

به نظرم تراکتور تیم خوب و باکیفیتی است. کادرفنی این تیم تغییر کرده و قطعا دیدارهای سختی در لیگ و جام حذفی با این تیم خواهیم داشت. اصلا هیچ بازی راحتی در لیگ نداریم و برای بردن در هر بازی باید تلاش زیادی انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم ابتدا در لیگ دست پر از تبریز برگردیم و بعد از آن هم در جام حذفی تراکتور را شکست دهیم و به مرحله بعدی برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها