ادعای عجیب خبرنگار عمانی در مورد برانکو؛ پای ایران در میان است؟

البدواوی با انتشار پیامی برانکو را به کم کاری و تلاش برای اخراج از این تیم به خاطر داشتن پیشنهادات دیگر متهم کرد.

ادعای عجیب خبرنگار عمانی در مورد برانکو؛ پای ایران در میان است؟

کمتر کسی تصور می‌کرد تیم ملی فوتبال عمان در نخستین دیدار خود در جام خلیج فارس برابر تیم ضعیف یمن به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز بشود. عملکرد ضعیف عمان تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ باعث تعجب خبرنگاران این کشور شد و حمله آنها به این مربی که سابقه کار در تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس را هم دارد، در پی داشت.

در این میان پیام «محمد البدواوی» یکی از خبرنگاران عمان بیش از همه عجیب به نظر می‌رسد. البدواوی با انتشار پیامی برانکو را به کم کاری و تلاش برای اخراج از این تیم به خاطر داشتن پیشنهادات دیگر متهم کرد.

این خبرنگار خطاب به فدراسیون فوتبال عمان نوشت: «در ذهنتان داشته باشید؛ برانکو تیم ملی عمان را دچار آشفتگی می‌کند. می‌خواهد که او را اخراج کنید و حق فسخ قراردادش را بگیرد. او پیشنهاداتی در خاورمیانه دارد و به زودی منتظر مقصد بعدی او باشید.»

این اتهام در حالی به برانکو زده شده است که این مربی چند ماه پیش اعلام کرده بود قراردادش با عمان به شکلی است که می‌تواند آن را فسخ کند و به تیم جدیدی برود.

در حالی که فدراسیون فوتبال ایران بعد از جام جهانی قطر به دنبال انتخاب سرمربی جدید است و هنوز در این زمینه به جمعبندی نرسیده، دور از انتظار نیست که برانکو را هم یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران به جای کارلوس کی روش دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها