حدادی فر: تیم ملی با آمدن کی روش نظم گرفت /بازیکن مورد علاقه ام امید ابراهیمی است

ابراهیمی بازیکن مورد علاقه من است و از مصدومیت این بازیکن ناراحت شدم.

حدادی فر: تیم ملی با آمدن کی روش نظم گرفت /بازیکن مورد علاقه ام امید ابراهیمی است

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بازی ایران برابر انگلیس را یک جدال نابرابر توصیف کرد.

قاسم حدادی‌فر در خصوص وضعیت تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی قطر گفت: بعد از آمدن کی‌روش نظم تیم ملی شکل بهتری گرفت و او با انجام بازی دوستانه با نیکاراگوئه هم قصد داشت شرایط بازیکنانی که در اردو هستند را محک بزند. بازی با تونس هم با تمامی نفرات و اضافه شدن لژیونرها برگزار خواهد شد و امیدوارم با شرایطی خوب راهی جام جهانی شویم.

وی با اشاره به مصدومیت امید ابراهیمی تاکید کرد: ابراهیمی بازیکن مورد علاقه من است و از مصدومیت این بازیکن ناراحت شدم. او در جام جهانی گذشته نمایش خوبی داشت و با شرایط فوتبال قطر هم آشنا بود. امیدوارم بازیکنان دیگر بتوانند جای ابراهیمی را پر کنند.

حدادی‌فر در ارتباط با شانس صعود ایران به جام جهانی گفت: هر تیمی دوست دارد بهترین نتایج را در این جام بگیرد و تیم ملی هم روی کاغذ برای صعود شانس دارد. با این حال نمی‌توان کتمان کرد که کار تیم ملی برابر هر سه تیم سخت است، خصوصا بازی با انگلیس که از نظر من یک جدال نابرابر است. تمامی بازیکنان انگلیس در شرایط بازی و بهترین وضعیت ممکن هستند، آنها از بهترین لیگ دنیا به جام جهانی می‌آیند.

حدادی‌فر در پاسخ به این پرسش که «آیا مهدی طارمی می‌تواند درخشش در رده باشگاهی را در جام جهانی تکرار کند؟» خاطرنشان کرد: طارمی در اوج پختگی و در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و قطعا می‌تواند در جام جهانی هم بدرخشد. امیدوارم سردار آزمون هم به شرایط ایده‌آل برسد و با درخشش این دو بازیکن و دیگر بازیکنان تیم ملی نتایج خوبی بگیریم تا حداقل در این وضعیت مردم کمی خوشحال شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها