ادموند اختر: طاهری یکبار ساپینتو را رها کند تا ببینیم چه کسی را در زمین می‌زند!

متاسفانه نقش ایرانی‌های کادر فنی استقلال در این نیم فصل فقط در این حد میانجی برای جلوگیری از دعوای ساپینتو بود.

ادموند اختر: طاهری یکبار ساپینتو را رها کند تا ببینیم چه کسی را در زمین می‌زند!

ادموند اختر در گفتگو با ایلنا، پیرامون نوسانات زیاد ترکیب استقلال اظهار داشت: یا بازیکنان در تمرین پرنوسان ظاهر می‌شوند یا سرمربی تیم می‌خواهد همه نفرات اش را راضی نگه دارد که هر دو مورد غیرقابل توجیه است.

وی درباره افت عملکرد تعدادی از بازیکنان صاحب‌نام استقلال تصریح کرد: خیلی از این نفراتی که گفتید تاریخ مصرف‌شان تمام شده. قایدی و تعدادی دیگر از بازیکنان باید از استقلال جدا شوند، مثل روزی که ما تاریخ مصرف‌مان تمام شد و از استقلال رفتیم. چون این تیم یک تیم معمولی نیست بلکه ۳۰ میلیون هوادار دارد و شما نمی‌توانید این جمعیت را با این مدل بازی کردن‌تان راضی نگه دارید.

پیشکسوت استقلال درباره تقابل دوباره آبی‌پوشان با تراکتور، عنوان کرد: دلیل نمی‌شود چون استقلال در تبریز باخت در تهران هم به تراکتور ببازد. ضمن اینکه جام حذفی جام شگفتی‌هاست.

اختر درباره محرومیت‌های متوالی سرمربی استقلال گفت: ساپینتو متاسفانه در ۱۵ بازی ۴ مسابقه محروم بود و رکورد ۴ کارته شدن را به نام خودش ثبت کرد. آن زمان که پیشکسوتان درباره ساپینتو انتقاد می‌کردند او مصاحبه کرد و گفت: "شما با من دشمن هستید!". آخر اصلا تو کی هستی که ما با تو دشمنی کنیم؟ ما دلمان به حال استقلال می‌سوزد.

وی با اشاره به اعضای ایرانی کادر فنی استقلال تصریح کرد: متاسفانه نقش ایرانی‌های کادر فنی استقلال در این نیم فصل فقط در این حد میانجی برای جلوگیری از دعوای ساپینتو بود و با همه احترامی‌که برای خسرو و طاهری قائلم هیچ کمک فنی به تیم نکردند. ضمن اینکه از آقای طاهری خواهش میکنم یک بار جلوی سرمربی پرتغالی را نگیرد تا ببینیم او چه کسی را در زمین می‌زند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها