خطیر: رحمان رضایی کمک می‌کند تا شرایط قرارداد جدید استراماچونی را بهتر کنیم

مسئول مذاکره با سرمربی تیم استقلال گفت: مطمئن هستم وجود رحمان رضایی صد درصد کمک می‌کند تا شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای یک قرارداد جدید با استراماچونی بهتر کنیم.

خطیر: رحمان رضایی کمک می‌کند تا شرایط قرارداد جدید استراماچونی را بهتر کنیم

علی خطیر در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و اینکه چه اتفاقی افتاد که از او برای پیشبرد این مذاکرات صحبت کردند، اظهار داشت: بعد از اتفاقی که برای استراماچونی افتاد و تحلیل نادرستی که از شرایط شده بود که به خاطر پول رفته است و با توجه به اینکه با روحیات او آشنا هستم و او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شناسم، می‌دانستم مشکل اصلی استراماچونی پول نیست. او سه ماه از قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پول نگرفته بود و به همین خاطر قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فسخ کرد. سفارت ایران در ایتالیا وزارت ورزش و همچنین مسئولان باشگاه استقلال تلاش کردند که با پرداخت مبلغی که به او بدهکار بودند او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگردانند.

خطیر ادامه داد: این پول به حسابش واریز شد، اما چون قرارداد فسخ شده بود باید قرارداد جدیدی بسته می‌شد. استراماچونی بندهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این قرارداد جدید درخواست کرده بود تا از مشکلاتی که در ایران برایش به وجود آمد جلوگیری کند، مانند پرداخت منظم پول به بازیکنان، تقویت تیم در نیم فصل، چون استقلال باید در سه جبهه بجنگد و همچنین تضمین برای پرداخت پول خودش.

معاون سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا با استراماچونی و دستیارانش تاکنون صحبتی داشته است، عنوان کرد: بله، یکسری صحبت‌های اولیه انجام شد و قرار است صحبت‌های تکمیلی و نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روز یکشنبه در دوحه داشته باشیم. قرار است با وکیل و ایجنت استراماچونی روی موارد کار کنیم. مواردی که بشود با کمک وکلا و ایجنت او شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تلطیف کرد تا با شرایط خوب بتوانیم استراماچونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی نیمکت استقلال داشته باشیم.

وی در مورد حرف‌های ضد و نقیضی که روزهای اخیر مطرح شد و اتفاقاتی که برای فتح‌الله‌زاده و مجیدی رخ داد، گفت: اینکه بقیه دوستان چه حرف‌هایی زدند من نمی‌توانم قضاوتی در مورد آنها داشته باشم، اما به شخصه با همه دوستان صحبت کردم و همه آنها متفق‌القول روی این مسئله نظر دارند که استراماچونی برگردد و گزینه اول و صد درصد همه آنها استراماچونی است. می‌توانم این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهادت بدهم، چون با همه آنها صحبت کردم. این که بعدا چه مواردی مطرح می‌شود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌دانم، امیدوارم شرایط خوبی ایجاد شود که در مذاکرات به خوبی پیش برویم و اتفاق خوبی به وجود بیاید و هواداران خوشحال شوند.

خطیر در مورد استعفای میرشاد ماجدی از هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: من واقعا الان نه کارمند باشگاه هستم و نه سمتی دارم، فقط چون جناب خلیل‌زاده از من خواست که در این مورد کمک کنم، من هم خواستم قدمی برداشته باشم، چون استقلالی و هواداران این تیم هستم و دلم می‌خواهد استراماچونی برگردد، چون استقلال با استراماچونی روزهای خوبی داشت و هواداران خوشحال بودند. میرشاد ماجدی از دوستان بسیار خوبم است و از شناخته‌شده‌های فوتبال ما از پیشکسوتان خوشنام استقلال است. امیدوارم خبر استعفای او صحت نداشته باشد و اگر هم صحت دارد با استعفای او مخالفت کنند.

مسئول مذاکره با استراماچونی در مورد حضور رحمان رضایی در این جلسه مذاکره تصریح کرد: رحمان رضایی از دوستان بسیار خوب من است. او یک رابطه خیلی خوب با پاستورلا دارد. رحمان رضایی در ایتالیا بازی کرده و در واقع پاستورلا ایجنت او بوده است. مطمئن هستم وجود رحمان صد درصد کمک می‌کند تا شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای یک قرارداد جدید با استراماچونی بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت در این مذاکره امیدوار است، عنوان کرد: امید همیشه هست و آدم‌ها با امید زنده‌اند. به‌شخصه خیلی امیدوارم این اتفاق قشنگ برای هواداران استقلال بیفتد. من در سوئیس هستم و امروز عازم دوحه قطر می‌شوم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها