مالک دربی‌کانتی ورود رونی به این باشگاه را تأیید کرد

مالک باشگاه دربی کانتی انگلیس تأیید کرد که ستاره سابق فوتبال انگلیس در آستانه امضای قرارداد با این باشگاه قرار دارد.

مالک دربی‌کانتی ورود رونی به این باشگاه را تأیید کرد

وین رونی امروز (سه‌شنبه) وارد فرودگاه هیثروی انگلیس شد تا مراحل انتقالش از تیم دی‌سی‌یونایتد آمریکا به دربی‌کانتی در لیگ دسته اول فوتبال جزیره را کامل کند.

در همین حال مل موریس، مالک باشگاه دربی کانتی نیز بازگشت رونی به کشورش برای پیوستن به این تیم را تأیید کرد و از قطعی بودن این انتقال خبر داد.

رونی 33 ساله در تصمیمی غیرمنتظره تصمیم گرفته است که به دوران بازیگری‌اش در MLS خاتمه دهد تا در نقش مربی - بازیکن برای تیمی که فصل گذشته تحت هدایت فرانک لمپارد قرار داشت فعالیت کند. در واقع رونی قرار است علاوه بر بازی در تیم دربی کانتی، به فیلیپ کوکو، سرمربی این تیم کمک و دانش و تجربه خود از کار فوتبال انگلیس را در اختیار این مرد هلندی قرار دهد.

موریس در این خصوص به سایت تاک‌اسپورت گفت: هیچ چیز تا زمانی که کاملاً انجام شود، قطعی نیست اما مسلماً ما بسیار مشتاقیم و تلاش‌‌مان را انجام می‌دهیم تا هرچه زودتر پیوستن او را اعلام کنیم.

رکورددار بازی در تیم ملی انگلیس، در بدو ورودش به فرودگاه لندن با گروهی از طرفدارانش عکس یادگاری گرفت و پس از آن عازم باشگاه دربی کانتی شد. او که پس از ترک منچستریونایتد، یک فصل هم برای اورتون توپ زد، برخی از کلاس‌های مربیگری را سپری کرده و برای کار در کادر فنی دربی کانتی واجد شرایط است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها