محمدخانی: پرسپولیس با گل محمدی قهرمان می‌شود؛ شک نکنید

پرسپولیس در دیدارهای اخیر خودش مقابل گل گهر سیرجان و نساجی مازندران با ۶ هافبک عالی بازی کرد.

محمدخانی: پرسپولیس با گل محمدی قهرمان می‌شود؛ شک نکنید

بستاره اسبق پرسپولیس  ضمن حمایت از یحیی گل محمدی و شاگردانش گفت که این تیم می‌تواند قهرمان لیگ بیست و دوم شود.

ناصر محمدخانی با بیان این جمله افزود: نمایشی که یحیی گل محمدی و شاگردانش در دیدار با نساجی مازندران ارائه دادند فوق العاده بود. این تیم بدون مهاجم تخصصی توانست ۵ گل به تیم نساجی مازندران بزند که در فصل جاری بازی‌های خوبی از این تیم مقابل تیم‌های بزرگ دیده ایم.

وی ادامه داد: رقابت در صدر جدول با استقلال، گل گهر، سپاهان اصفهان و ... وجود دارد اما من فکر می‌کنم وجود یحیی گل محمدی به عنوان سکاندار پرسپولیس امتیاز بزرگی برای این تیم باشد. او در حال حاضر در امر مربیگری به پختگی لازم رسیده و می‌تواند به خوبی تیمش را به سوی موفقیت و قهرمانی هدایت کند و شک هم نکنید این اتفاق می‌افتد. شاید هر کس دیگری جای گل محمدی بود و بهترین مهاجم خودش را از دست می‌داد به هم می‌ریخت اما یحیی گل محمدی خیلی خوب تیمش را جمع و جور کرد.

ستاره گریزپای اسبق خط حمله پرسپولیس افزود: سرمربی پرسپولیس پس از رفتن لوکادیا وقتی دید مهاجم ششدانگ و سرحالی برای فیکس بازی کردن در اختیار ندارد تصمیم گرفت با ۶ هافبک بازی کند. بازی با ۶ هافبک هم اصلا و ابدا راحت نیست و نیاز به اتخاذ تاکتیک و چیدمان مناسب دارد. پرسپولیس در دیدارهای اخیر خودش مقابل گل گهر سیرجان و نساجی مازندران با ۶ هافبک عالی بازی کرد.

ناصرمحمدخانی در خصوص درخشش محمد عمری ۲۲ ساله در ترکیب پرسپولیس نیز گفت: تردیدی وجود ندارد که عمری یک جوان با استعداد است. از این به بعد و پس از ۳ گلی که او به گل گهر سیرجان و نساجی مازندران زد، تیم‌ها و مدافعان بیشتر روی این جوان زوم می‌کنند و باید بیشتر و جدی تر از همیشه تمرین کند. محمد عمری می‌تواند با پرهیز از حاشیه، خوب تمرین کردن و گوش جان سپردن به نصایح مربیان و بزرگ ترهای پرسپولیس بیشتر از این هم خوش درخشیده و حتی به تیم ملی دعوت شود به شرط آن که هوش و حواسش ششدانگ فقط روی فوتبال، تمرین و مسابقه متمرکز باشد.

وی در مورد عملکرد سایر بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل اول نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس با اقتدار قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شد و این نشان می‌دهد همه بچه‌ها کارخودشان را به درستی انجام داده اند. از علیرضا بیرانوند درون دروازه بگیرید که بهترین گلر نیم فصل اول بود تا خط دفاعی و هافبک‌های پرسپولیس همگی ثابت کردند بهترین هستند. حالا این تیم در نقل و انتقالات زمستانی نیاز به تقویت دارد تا خیال یحیی گل محمدی حداقل از خط حمله راحت شود. عیسی آل کثیر تازه دوران نقاهت پس از عمل جراحی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته و برای رسیدن به فرم مطلوب نیاز به زمان دارد. بنابراین پرسپولیس باید یک مهاجم ششدانگ خارجی بخرد تا بتواند جای خالی یورگن لوکادیا را پُر کند. هر چند پرسپولیس در همین دو بازی آخر خودش ثابت کرد وابسه به هیچ بازیکنی نیست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها