برخلاف اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال؛ هیچ صحبتی درباره سرمربی تیم ملی در جلسه هیئت رئیسه نشد

با وجود اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته هیئت رئیسه، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که هیچ صحبتی در این باره انجام نشده است.

 برخلاف اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال؛ هیچ صحبتی درباره سرمربی تیم ملی در جلسه هیئت رئیسه نشد

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته (سه‌شنبه) برای اولین پس از ناکامی تیم ملی تشکیل جلسه داد. «بحث و بررسی درباره آیین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون، بررسی آیین‌نامه پاداش فدراسیون، درخواست پاداش صعود تیم زیر 17 سال، بررسی گزینه‌های تیم‌های ملی بانوان، بررسی و تعیین تاریخ مجمع فدراسیون و اصلاح اساسنامه هیئت‌های استانی» دستور جلسه این نشست بود.

بی‌تفاوتی فدراسیون فوتبال نسبت به مسئله مهم روز یعنی بحث و بررسی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نکته عجیبی بود. با این حال این توقع وجود داشت که اعضای هیئت رئیسه به دلیل اهمیت موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی، در جلسه روز گذشته در این باره صحبت کنند.

فدراسیون فوتبال برای اطلاع‌رسانی در خصوص این جلسه مصاحبه ویدئویی از احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال منتشر کرد که وی در بخشی از آن گفت: «در این خصوص همکاران در حال گفت‌وگو هستند و اعضای هیئت رئیسه درباره یکسری اطلاعات فنی و شرایطی که باید مدنظر قرار بگیرد، گفت‌وگو می‌کنند. هنوز جلسه در حال برگزاری است و ممکن است در این جلسه به نتیجه برسیم یا نیاز به برگزاری جلسات دیگر داشته باشیم. به هر حال در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال هم گفت‌وگو شد».

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها