بزرگ: امیدوارم از پرسپولیس حداقل یک امتیاز بگیریم.

ما در بازی استقلال هم بد نبودیم که به دلیل اشتباه کوچک بازنده از زمین خارج شدیم.

بزرگ: امیدوارم از پرسپولیس حداقل یک امتیاز بگیریم.

مس کرمان بعد از برتری هفته گذشته مقابل نفت آبادان، اکنون باید برابر صدرنشین لیگ قرار گیرد. شروین بزرگ مهاجم باتجربه این تیم که در فصل گذشته موردتوجه پرسپولیس  نیز قرار گرفته بود، درباره برتری تیمش مقابل شاگردان فیروز کریمی می‌‍گوید:  تیم ما در هفته‌های اخیر بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت اما برنده نمی‌شدیم. خوشبختانه این بازی با رفع نقاط ضعف و اجرای تدابیر کادرفنی برنده شدیم. این بازی از نظر جدولی برای ما اهمیت زیادی داشت.

وی در خصوص پاس گلی که در دقایق پایانی برای تیمش ارسال کرد، گفت: در 7 یا 8 دقیقه پایانی صنعت نفت به دلیل اینکه عقب بود، فشار زیادی به ما آوردند؛ اما تیم ما روی شروع مجدد بازی توپ را به من رساند و من طوری به محمدصالح محمدی پاس دادم که با کمترین ضرب ممکن گلزنی کند. او با اینکه 17 سال بیشتر ندارد، در اولین بازی رسمی خود در لیگ برتر، توانست به خوبی ضربه بزند. از بابت تاثیرم در صحنه گل خوشحالم.

شروین بزرگ درباره بازی با پرسپولیس اینطور شرایط تیمش و حریف را ارزیابی کرد: به هر حال بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آسان نیست. این بازی خیلی سخت است و امیدوارم کم اشتباه و ظاهر شویم و حداقل یک امتیاز مسابقه را بگیریم. ما در بازی استقلال هم بد نبودیم که به دلیل اشتباه کوچک بازنده از زمین خارج شدیم. امیدوارم دست پُر به تعطیلات برویم.

بزرگ درباره قصد مس کرمان برای جذب بازیکنان جدید خارجی در پست مهاجم، اینطور واکنش نشان داد: تشخیص در این موارد به عهده کادرفنی است. به نظرم تیم به 2 مهاجم دیگر نیاز دارد چرا که جز من بازیکن دیگری در این پست نداریم. ضمن اینکه بورا هم برای پست هافبک دفاعی و دفاع جذب شده است که انشاالله بعد از تعطیلات لیگ برتر در لیست تیم قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها